Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei !

Bartender

New Member
Hei på dere, jeg er Bartender. :)

- Er egentlig ikke bartender, men har vært det. Har noen år nå jobbet som fulltids småskala investor på Oslo Børs, pluss at jeg har et lite firma som går av seg selv. Lever greit av det, men har plenty av ledig tid forran pc'en hele dagen.

Har mange ganger lest overskriftene i media om folk som gjør det stort på domene-handel. Jeg forstår jo selvfølgelig at det er langt mellom gullkornene, men jeg skal innrømme at det pirrer litt når overskriftene blinker på skjermen.

Jeg er helt grønn på domener og slikt og håper å lære litt ved å lese her på foraet. (Jeg kommer sikkert til å stille et par dumme spørsmål etterhvert som jeg blir varm i trøya. :rolleyes:)

Målet mitt er å registrere et domene som er relatert til privatøkonomi i USA - et .com domene, for deretter å lage en side hvor jeg kan prøve meg på å tjene noen småslanter fra anonsører. Altså, et skikkelig hobbyprosjekt.

Finnes det en "ABC for webmastere med elve tommeltotter" ??
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Velkommen til WF! Jeg har bartender kurs sertifikat, men gjorde det igrunn bare for å imponere på fest :)

tja, mitt tips er at du ikke kaster bort tiden på å lære deg hvordan du bygger opp enn nettside fra scratch (du må lære deg design, programmering i php og kanskje ajax, css, html og seo for å få en god nettside - skremmende?). Betal heller noen en liten slant for å få satt opp nettsiden slik du vil ha den. Et eksempel kan være wordpress, da jeg regner med du vil ha en nettside med løpende oppdateringer samt litt annen informasjon?

Så går du i gang med å fokuserer på innholdet istedenfor, noe jeg regner med du er både mer interessert i og har mer peiling på.

Ta gjerne kontakt om du trenger hjelp med å sette opp noe.
 
Topp