Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei!

Feh

New Member
Kom over dette forumet ved et søk etter "php upload files to sql" på google :p Kom faktisk opp som treff nr. 7.

Jeg er 22 år, bor på Borre (like ved Horten) og studerer til en Bachelor i Informasjonssystemer og IT-ledelse ved Høyskolen i vestfold (går andre året).

Er ganske fersk i gamet da jeg aldri hadde sett en body tag før jeg begynte på skolen i fjor, men har nå klart å tilegne meg meget god kunnskap om HTML og CSS, noe kunnskap om PHP og SQL og kjennskap til javascript.

Selv om vi ikke har lært en dritt om webdesign på skolen har jeg alikevel klart å fatte en genuin interesse for temaet og sitter snart mer i photoshop og dreamweaver enn jeg sitter i sofaen med min samboer :)confused:).

Det var det for denne gang :)
 

zapotek

Medlem
Hei og velkommen! (Du har rett med det angående hva de lærer bort på slike studier. Går mest i å skjønne i DETALJ hva som skjer når en IP-pakke går fra en pc til en annen og andre mer eller mindre (u)nyttige ting. Hva du faktisk skal bruke tjenestene til og HVORDAN, virker mindre prioritert.)
 

Feh

New Member
Nei, faktisk i dette studiet har jeg opplevd det stikk motsatte (i grunn litt frustrerende til tider). Men istedenfor f.eks informatikk der man lærer slike ting som du nevner er studiet mer rettet mot å skrape / plaske i overflaten på en del ting. Webteknologi er kun 1/3 av studiet, mens resten fokuseres mer mot ledelse, organisasjon, økonomi, systemutvikling og slike ting. Har gått litt informatikk før og dette er noe HELT annet :) 100x ganger så gøy og interessant.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallo og velkommen hit.

Du vil fort finne ut at du vil lære deg mye på dette forumet..
Jeg har ikke vært medlem her lenge, men guuuuuuri å jeg har lært ;)
 
Topp