Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei!

eightworx

Art Director
Hei,

Har vært på webforumet i mange år men registrerte meg ikke for så veldig lenge siden (går vell ann å finne utav slikt) har aldri vært noe særlig aktiv forum bruker selv om Storedyret var "stor" del av min oppvekst som designer.

menmen jeg heter da Alexander Strømme kommer opprinnelig fra Bergen, men bor nå i København i danmark grunnet fotoutdannelse og nå også pga. ett langt større marked. Jeg har jobbet aktivt som grafisk designer i 7år samtidig som jeg har drevet med foto i 4år.

Dagene mine i København går til min samboer som er mote designer og modell her nede, min lille chihuahua og endeløse netter foran maskinen med umulige kunder som jeg forstår 10% av hva sier...

I tilegg til å være grafiker og snart fotograf er jeg medeier av ett tattoo magasin som lanseres senere iår.

Yes det tror jeg er alt... ja og Hei!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Morn morn, hallo, hei & hallais. Velkommen!

Morsomt og se arbeidene du har gjort. Sitter litt stum når jeg ser på det og undrer meg på hvor i alle dager inspirasjonen kommer fra. Hehe, flotte greier. Dette ble vel egentlig slikt fjas som ikke er ønsket her, men jeg vet liksom ikke helt hvordan anderledes en slik tråd kan bli.

Huh, jeg leste setninga der oppe litt fort, og en liten stund trodde jeg du satte hunden din til å prate med umulige kunder. Hehe, jaja.. :D
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei Alexander. Jeg tok en titt på nettsiden, og der var det mye bra!
Lurer litt på siste bilde under 'fotografi' - hører det hjemme under 'grafisk design' kanskje? fordi det er nok vanskelig å kle en bikkje slik, tenker jeg :)
 

eightworx

Art Director
Takk allesammen! Inspirasjonen kommer ifra mange timer på nettet tror jeg, jeg lar meg lett inspirere og er det noe jeg liker godt kopierer jeg det ofte (publiserer det selvsagt ikke, men bare for å se om jeg klarer å gjøre det samme). Og det fører ofte videre til at jeg setter inn dele av det jeg har latt meg inspirere av senere inn i noe jeg kommer på, utfallet pleier ihvertfall å bli ok.

Pong: hehe, Det er to forskjellige bilder som er satt sammen, er nok bilder som langt mer photoshoppet en akkurat det på foto siden min :p
 
Topp