Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann

Bjrl

Medlem
Jeg har lest en del her inne og fant ut at jeg fikk registrere meg for å svare på et spørsmål om erfaringer med Yahoo SM.

Jeg er 34 år, har drevet nettstedet Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder i omlag 7 år og driver også noen andre nettsteder.

Bor i Elverum med samboer og to barn. Er engasjert i speiderforbundet som leder for en speidergruppe i Oslo og som kretsstyremedlem i Oslospeiderne. Er også engasjert i politikk gjennom verv i et av regjeringspartiene. I tillegg liker jeg å bruke tid på å analysere travhester, og er "periodeaktiv" på Oddsnet.com i den forbindelse.

To av nettstedene jeg driver er forøvrig relatert inn mot speiding og politikk.

På det som blir igjen av fritid driver jeg en liten importvirksomhet med hovedvekt på kniver og smykker, mest for moro skyld.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Ståle

Medlem
Velkommen til forumet Bjørn Jarle. Leste noen av postene dine på NWF, og det virker som at du sitter på mye kunnskap. Det er flott at du ønsker å dele litt av det til oss! :)

Håper du trives!
 

picxx

Well-Known Member
Det kidsa ikke vil innrømme er at det er vi som tjener best :D:D

Det kommer vel av at folk i "voksen" alder ser på dette som et yrke, og heller ikke er redd for å reinvistere på nett, mens "kidsa" helst vil ha alt fra domenenavn til hosting og markedsføring 100% gratis.

Og velkommen til forumet Bjørn Jarle :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
hehe, snakk for dere selv nå old-boys! Jeg er ikke gamle karen, men investere da både i hytt og pine uten å bry meg om domenenavn og hosting.. : )

Velkommen Bjørn!
 

picxx

Well-Known Member
Mente ikke å dra alle under en kam Kenneth, men stort sett er det nok slik det er.
Det finnes jo forsåhvidt både 12 pg 13 åringer som reinvisterer ganske så store beløp på nett, så noen fasit er det ikke, men sånn litt generelt er det nok :)
 
Topp