Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann

TanteM

New Member
Hei!:)

Jeg er en dame i min beste alder. Jeg har i 5 år spart opp til midler for å slutte i jobben og satse på drømmen min. Jeg lager hjemmelaget godteri, små kaker, kjeks , syltetøy , saft , lemonade , såper , annen kosmetikk , lys m.m. Jeg selger tingene mine igjennom markeder og på torg rundt om. Og har nå startet veldig smått å selge til butikker.

Jeg er veldig grønn når det gjelder det og drive butikk, Jeg har satt meg inn i visse ting men denne verden er jaggu stor! Proskjekt nr 1 er og registrere virksomheten. Nettbutikk er prosjekt nr 2

Jeg har et drøss av ting jeg lurer på, så kommer nok til og være veldig aktiv her inne. Har alt lest veldig mye og fått masse ideer:D

TanteM
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Personlig ville jeg fokusert på å bygge opp et eget varemerke og satse på lokal omsetning, inkl. turistmarkedet. Selge mat over nettet har ikke vist seg være veldig lett å få til for min del. På så sett ville jeg selv tenkt på nettsiden i hovedsak som online brosjyre, med utsalgspunktene lokale butikker (evt. egen utsalgsplass).
 
Hei TanteM og velkommen hit.

Holder du til i Oslo må du gjerne ta kontakt:)
 
Topp