Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann

SolidHost

Medlem
Heisann Godtfolk

Har fått anbefalt forumet fra flere plasser, så det var vel på tide å registrere seg her? Uansett mye interessant å lese.

Mitt navn er Thomas Henriksen og jeg er supportansvarlig hos SolidHost.no. Har jobbet med support i 4-5 år nå. Jobbet mye med support og sikring av servere for amerikanske hoster de siste årene. Jobber med de fleste varianter av Linux , men på servere foretrekker jeg CentOS. Har også en forkjærlighet til cPanel som kontrollpanel.

Skal ikke komme så veldig mye mer inn på firmaet, bortsett fra at vi tilbyr webhotell, VPS'er og en del andre webrelaterte tjenester. Det har vel også vært en del snakk om at vi skal begynne med dedikerte servere også etterhver

Vi deler kontorer i Bodø med et annet medlem her, E-bud, som har samme eier som SolidHost.

Blir å stikke hodet innom her så ofte som tiden tillater og skal prøve å komme med bidrag der jeg føler jeg kan.
 

SolidHost

Medlem
Hei.
Velkommen, endelig en cPanel fan her:)

Godt å høre at det er flere. Har jobbet relativt fast med cPanel de siste 4-5 årene og det blir bare bedre og bedre. Når gutta som driver SolidHost ville ha meg med på laget hadde vi også DirectAdmin som kontrollpanel. Ikke et vondt ord om DA, men spør du meg så rekker det ikke cPanel opp til knærne ;)

Heisann!

Velkommen skal du være!

Har lest gode ting om SolidHost, og har vurdert å opprette en konto hos dere. Synes også cPanel er snadder (ikke det at jeg har erfaring med så veldig mye annet :p).

Hyggelig å høre at du leser gode ting om oss. Det er vi veldig fornøyd med. Vi satser veldig på service og å ha fornøyde kunder. Dersom du har spørsmål om noe, så sender du bare en mail til support@solidhost.no so vil jeg eller en av mine eminente kolleger svare på dine spørsmål ;)
 
Topp