Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann!

NerdyGirl

New Member
Hei hei!
NerdyGirl her! 23år gammel skrivelysten gamerpike og total noob da det kommer til webvirksomhet. :p Jeg har et par blogger, men ikke noe stort helt enda.
Har registrert meg her for å få litt mer innsikt og inspirasjon. Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive her, så kan du ikke bare spørre hvis det er noe du lurer på?
 

NerdyGirl

New Member
Jeg har for øyeblikket tre blogger.
En blogspot sak hvor jeg skriver om ting som interesserer meg, irriterer meg eller bare popper inn i hodet mitt.
En grønnsaksblogg som liksom har dødd litt etter tomatene mine døde.
Og til slutt min veeeeeeeldig nye nerdygirlblog, som kommer til å bli min hovedblog etterhvert med poster om spillingen min, nerdygirl fashion og slike ting.
Alle er engelskspråklige.

Ja, jeg har briller og nei, jeg er ikke trønder. (Så vidt jeg vet i allefall....)
 

picxx

Well-Known Member
Og til slutt min veeeeeeeldig nye nerdygirlblog, som kommer til å bli min hovedblog etterhvert med poster om spillingen min, nerdygirl fashion og slike ting.

Vil anbefale deg å kontakte 'brukernavn' ( jepp, det er et brukernavn) her inne (han er admin) for å deg gratis egen hosting, og ikke kast bort evt. talent på gratistjenester rundtomkring.

Lykke til ihvertfall :)
 

NerdyGirl

New Member
Takk for tilbud og jeg skal definitivt ha det i tankene. Men jeg vet ikke om jeg vil kalle min bable-blogg for talent... hehe!
 

picxx

Well-Known Member
Hva er en bable blog??
 
Sist redigert av en moderator:

NerdyGirl

New Member
Ivellios sa det egentlig like bra som jeg kan. :) Det skal faktisk sies at min nerdygirlblog er litt mer nisjebasert da, og faktisk har hosting og gode greier! Så jeg holder ikke bare på med babling.. Hehe!
 

picxx

Well-Known Member
Ivellios sa det egentlig like bra som jeg kan. :) Det skal faktisk sies at min nerdygirlblog er litt mer nisjebasert da, og faktisk har hosting og gode greier! Så jeg holder ikke bare på med babling.. Hehe!


vil du markedsføre bloggen din som en "bableblogg"?
 
Topp