Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann

Tango

New Member
Hei, kom tilfeldigvis over siden og synes det så spennende ut...
Som Nickname sier er jeg tangofrelst - Argentinsk tango :)
Har vært på nettet som bruker siden -95 og involvert i forskjellige webprosjekter siden slutten av 90-tallet med studier og kurs innen bl.a. webdesign og prosjektledelse, mm.
Synes mediet er fantastisk og overveldende med spennende muligheter.
Har ideer og en av dem som er realisert og startfasen er Velkommen til tilbudsweb.no - alltid gode tilbud
Ellers ser jeg internett som et miløvennlig alternativ til papir - spesielt brosjyrer/kataloger og nyheter, bruksanvisninger. - søpler ikke, roter ikke og alltid tilgjengelig :) eblad er et godt (og norsk) eksempel (vært med i produktutviklingen) på konvergens i nye medier hvor man "løfter" papirversjonen inn på skjermen og blar på samme måte. - og så har du jo nettets fordeler med videredistribusjon multimedieeffekter, mm.
Utenom dans er utendørsaktiviteter favoritten (snø og sjø)
 

Tango

New Member
Mange er interessert i gode tilbud

Tusen takk for tilbakemelding.
Noen er interessert i tilbud oftere enn andre og i noen produktområder. - men ikke alle bryr seg om priser og tilbud.
Men....Det er mer fokus på miljø og her kan du følge med på tilbud og produkter uten å belaste miljøet for unødvendig papir.
Dessuten så kan du ikke velge hvilken reklame du vil ha i posten.
På tilbudsweb kan du abonnere på f.eks tilbud på sportsutstyr i Oslo og Akershus eller Interiør og byggevarer i Bergen - så får du den reklamen og de tilbudene du er interessert i.

Jeg tror det er et godt tilbud til forbrukere. Tenk om du skal pusse opp... da er det gret å orientere seg litt om priser og utvalg - kun gå inn et sted og finne kampanjene der. - alltid oppdatert og når det passer deg :) - uten rot og papiravfall.

Sjekk din side
 

Tonny Kluften

Administrator
Appropos tango. Jeg var på en sinnsyk sær tangoklubb i Buenos Aires. Det var den mest spesielle klubben jeg har vært på noensinne. Det var tangodiskotek, kun pardans og alle var over 50 år der. Fullt dagslys i taket, interiør som et hvilket som helst norsk samfunnshus fra 60-tallet og alle drakk champagne. Veeeeldig spesielt, men kjempemorsomt. Husker ikke hva klubben heter, men den er vistnok kjent i Buenos Aires.
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet Tango :)
 

Tango

New Member
Tango er bra :)

Og i Argentina er det "folkedans"
Men masse nytt og teckno - så tango har noe for enhver smak :)
- hørt f.eks Gotan Project? - flott tangomusikk.
Sjekk youtube
Og masse mer :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Gotan project har masse gode ideer med å bruke tale, kule groover o.l. men jeg liker best folkemusikk i ren form spillt av utøvere som brenner for den musikken de spiller, da er all folkemusikk bra. Er ikke så bevandret i Tango desverre. Er det noen sammenheng mellom finsk og argentinsk tango ? hvorfor i alle dager har de tango i Finland?
 
Topp