Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann :)

Skallen

Medlem
Jeg har smuglest lenge, men registrerte meg omsider i dag, for da blir det så mye enklere å plage dere med mine umulige spørsmål, syrlige kommentarer, lysende forbannelser og dystre dommedagsprofetier ;)

Litt om meg:

Mann, runder snart 42, gift, 2 unger. Er fra Oslo, men bor nå i Østfold.

Har i tospann med min (mye)bedre halvdel drevet reklamefinansierte nettsider siden '99, og sakte men sikkert ballet det på seg, slik at hobbyen etterhvert nærmest ble en livsstil.
I '03 hoppet vi av 9-4-karusellen, snudde ryggen til sjefen, og satset på å leve av nettsidene 100%. Det har vi aldri angret på.
Det blir selvsagt mye jobbing, men det oppveies av friheten til jobbe når det passer oss, mer kvalitetstid med ungene, samt ferie og fridager med god samvittighet akkurat når vi føler for det.

Jeg begynte å leke med og programmere microcomputere tidlig på 80-tallet, og har etterhvert tilegnet meg basiskunnskaper om det aller meste som har med bits og bytes å gjøre. Er ikke spesialist på noe felt, og fikler meg frem til løsninger på de tekniske utfordringene vi støter på i forbindelse med jobben. Vi leier dedikerte servere til nettsidene, og som den største geeken i familien er det mitt ansvar å holde disse i toppform til enhver tid.

Jeg kommer nok i hovedsak til å delta i diskusjoner om affiliate marketing, AdSense og andre former for annonseinntekter, fordi dette er det jeg bruker mest tid på av de arbeidsoppgavene som er mitt ansvarsområde. Men bli ikke overrasket hvis jeg plutselig kaster meg inn diskusjoner om SEO, markedsføring, teknisk geek-babbel, eller mer eller mindre kvalifisert synsing om alt som hører web til.

Ser frem til å utveksle meninger og synspunkter med dere!
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Æsj, jeg har vondt i hodet. Det var nå så grusomt dårlig det skulle passe og ha vondt i hodet akkurat her og nå. Æsj!

Velkommen Skallen! Hehe, jeg ser for meg et slikt skjeletthode når jeg leser nicket ditt. Et slikt skummelt hode fra en skummel grøsserfilm med en dårlig slutt. Jeg vet ikke hvilken film det skulle være. Jeg har ikke sett så mye grøssere, de er jo skummel. Men ja, sånn for å si det hele en gang til ja - Velkommen Velkommen. Hit til forumet.
 
Topp