Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Her er 50-60 ledige "Norske" .com .net. biz. .info domener

Her er 50-60 ledige "Norske" .com .net. biz. .info domener pr. 27.04.2010

Banksjefen.BIZ
Banksjefen.COM
Banksjefen.INFO
Banksjefen.NET
boligmarkedet.BIZ
boligtomt.INFO
boligtomt.NET
Diskusjon.BIZ
diskusjoner.BIZ
diskusjoner.INFO
Ditt.BIZ
domkirke.BIZ
domkirke.COM
domkirke.INFO
domkirke.NET
ekspertene.BIZ
ekspertene.COM
ekspertene.INFO
ekspertene.NET
elsker.BIZ
elsker.INFO
Finansminister.BIZ
Finansminister.INFO
Finansminister.NET
firmaet.INFO
flatskjermer.BIZ
flatskjermer.INFO
flatskjermer.NET
Forsiden.BIZ
Forsiden.INFO
hytta.BIZ
Italiensk.BIZ
Italiensk.NET
Kongsberg.BIZ
Obligasjoner.BIZ
Obligasjoner.INFO
Obligasjoner.NET
Oljeaksjer.BIZ
Oljeaksjer.COM
Oljeaksjer.INFO
Oljeaksjer.NET
Opsjoner.BIZ
Postboks.BIZ
regjering.BIZ
regjering.INFO
regjering.NET
regjeringen.BIZ
Restaurantguiden.BIZ
selskaper.BIZ
selskaper.INFO
selskaper.NET
sjef.INFO
sykkelen.BIZ
sykkelen.INFO
Tapere.BIZ
Tapere.INFO
Tapere.NET
unge.BIZ
Utenriks.BIZ
utrolig.BIZ
utrolig.INFO
Vinboken.BIZ
Vinboken.INFO
Vinboken.NET
vinguiden.BIZ
vinguiden.INFO
 
J

Jiberish

Guest
Et forum fungerer slik at du ikke trenger å lese poster som ikke interesserer deg. Tok du hintet Msites?

Han har brukt tid på å sammenstille noen forslag som noen garantert finner interessant. Hvis ikke du liker innholdet så går du videre til neste post.
 

Tonny Kluften

Administrator
Trenger du som er profesjonell på web å få påminnelser om det i et forum?? Den posten tilfører jo ikke forumet noe av verdi!

Trenger og trenger fru Blom. Jeg syns det kan være artig å lese slikt. Jeg har interesse for domener og "norske" .com .net og .org domener kommer til å bli mer og mer verdt i årene som kommer. .biz og .info kan vel kanskje diskuteres, men personlig så mener jeg at .info er det aller beste og mest beskrivende TLD som finnes. Synd det ble solgt billig og misbrukt.
 

Ståle

Medlem
Ser heller ikke noe galt i at slike lister blir postet. Har selv funnet et par domener som jeg ellers ikke ville ha funnet/tenkt på uten listen.

Men kanskje man kan holde seg til en "hovedtråd" for å så eventuelt oppdatere den... :)

Ikke les tråden hvis det ikke er er interessant.
 

Bjørn

Domenespekulant
Hvorfor i svingende skal ikke slike poster være av verdi for noen? Synes det er fint du legger ut slike lister jeg, Domain Chief.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Et forum fungerer slik at du ikke trenger å lese poster som ikke interesserer deg. Tok du hintet Msites?

Han har brukt tid på å sammenstille noen forslag som noen garantert finner interessant. Hvis ikke du liker innholdet så går du videre til neste post.

Det var vel rett og slett intet hint, men en klar formaning! Og, en post må vel leses før den kan kategoriseres som interessant eller ei!?!

Og, jeg ser intet galt ved å belyse en side av en sak selv om mange andre ikke skulle ha samme mening!
 
J

Jiberish

Guest
Hvis du ikke klarer å gjette deg frem til hva en tråd handler om når tittelen sier "Her er 50-60 ledige "Norske" .com .net. biz. .info domener" så er det selvfølgelig et problem, men det er nok ditt problem.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hvis du ikke klarer å gjette deg frem til hva en tråd handler om når tittelen sier "Her er 50-60 ledige "Norske" .com .net. biz. .info domener" så er det selvfølgelig et problem, men det er nok ditt problem.

Man kunne jo håpe det var ført litt "verdi" til dem! Men, så er det kanskje bare jeg som håper at et webforum gir meg litt ekstra verdi!
Finne domenenavn kan jeg fra før, så hvorfor skal jeg få det herfra...... men, å få noen ideer til hvert domenenavn ville vært merverdi for meg!

Det kan jo hende at jeg kanskje er for smart til dette webforum i forhold til de andre totalt tomme skallene som ferdes her!

JA, jeg kunne ikke dy meg siden det er så mange her som synes det er merkelig at jeg reagerer på en copy/paste liste fra web.....
 

appelsin

Medlem
Msites: Hvorfor legger du deg opp i hva slags temaer folk starter her på forumet? Så lenge det er relevant og innenfor web (derav navnet webforumet), så må man kunne få starte slike tråder. Tittelen på tråden var god, og det var lett å se hva tråden inneholdt. Dersom du ikke var interessert i temaet, kunne du bare gått til neste tråd.
 
Topp