Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Her er det vel mye løgn og bedrag gitt.

peterandrej

pensjonert moderator
20.000 likes, og ca 10-12 innlegg totalt på siden :)

Legg også merke til at de fleste av kundene som har skrevet "dere er toppen, altså" har rimelig identiske skrivefeil i sine setninger. Det KAN selvsagt være en tilfeldighet, men... :)
 

Tony J

Alle skal få
Har en facebook side med ca 100 liker og her er aktiviteten dobbelt så høy som denne med 20.000 liker. Så 100% sikkert at disse likerne er kjøpt og betalt. "6 snakker om dette" på 20.000 fans er latterlig lite.
 

picxx

Well-Known Member
...og her høres det ut som det ikke er annet enn enten misunnelse eller en jantelov som er brent seg fast i pannebarken.
Skaff deg en hobby (annet enn å kritisere alt du kommer over) mosseflugg.
hadde nordmenn generelt, og noen i særdeleshet, prioritert sin tid på å hjelpe andre og ytret utmerkerket service på egne tjenester like mye som de kritiserer og flamer (les jantelov) alt annet de kommer over hadde man snart hatt tjenester i norge som forbrukerne faktisk hadde likt også.
 
Sist redigert:
Synd at purehelp ikke støtter opp om disse tallene i det hele tatt da... Men det er det jo janteloven som styrer..

Antall kunder: Over 33.000 bedriftskunder. Så vidt jeg husker så var det vel mange bedrifter som ville ha seg frabedt og bli kalt kunder av K soft..

Omsetting ( K-Soft og søsterselskaper):

Over kr 12.000.000,-
 

picxx

Well-Known Member
Synd at purehelp ikke støtter opp om disse tallene i det hele tatt da... Men det er det jo janteloven som styrer..

Latterliggjør gjerne det jeg skrev,
men,
jeg har aldri hørt om noe K-soft tidligere (personlige agendaer gjør seg dårlig på almenne nettforum),
tråden minner om en barnehageunge som er misunnelig på kompisen fordi han fikk en is,
og.....hvorfor ikke dra med deg de 3279 andre firmaene som går dårlig, men som skryter av at de har en svimlende omsetning? Det er ikke slik at dette er noe som er enestående. :eek:
 
Men picxx du kan vel si hvor mange små og mellomstore bedrifter som finns i Norge..

"Vi er også meget glade for de over 33.000 små og mellomstore bedrifter som er kunder av oss. "

Ovenståendes er fra k soft sin facebook side.. Utenom disse 33000 bedriftene så kommer jo også kundene til mammut og andre firmaer.

Litt mer koselig lesning

Svindelfirma K-soft
Frikjent etter svindel-<br/> påstander - Aftenbladet.no

Tvilsom markedsføring av programvare

Jepp jepp er nok janteloven som gjør at folk reagerer på dette selskapet gitt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Nordmenn hater janteloven, men bruker den som forsvar for alt mellom himmel og jord.

"Kjørte i fylla. Fikk bot. Typisk janteloven!"
 
Hehe, kjenner ikke til fakturaprogrammet deres som sådan, utover at jeg selv hadde en kunde en gang som brukte det, og han var ikke direkte misfornøyd, så det virker tydeligvis helt ok som sådan.

Men det jeg kjenner til er den aggressive markedsføringen de kjørte en periode, spesielt på telefaks, hvor jeg kunne motta både to og tre stykker om dagen fra dem. Og eneste måten å komme i kontakt med dem var tydeligvis ved å bestille ett eller annet. Ingen andre måter som jeg fant ut av i hvertfall.

Vel, det var min lille "utblåsning" - hvorvidt alt det andre stemmer eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, fordi det aner jeg simpelthen ikke noe om ...

Mvh Dan
 

Msites Ltd

Livsnyter
Synd at purehelp ikke støtter opp om disse tallene i det hele tatt da... Men det er det jo janteloven som styrer..

Antall kunder: Over 33.000 bedriftskunder. Så vidt jeg husker så var det vel mange bedrifter som ville ha seg frabedt og bli kalt kunder av K soft..

Omsetting ( K-Soft og søsterselskaper):

Over kr 12.000.000,-

At K-soft har over 33.000 bedriftskunder er vel ikke usannsynlig, de driver tross alt ikke kun i Norge. En omsetning på over 12 mill er heller ikke usannsynlig med det samme grunnlaget.
 
Topp