Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Her må vi da snakke "litt" type-in-trafikk...

zapotek

Medlem
Fullstendig unyttig post, men fikk lyst til å poste det likevel...

Verdens største elektroniske handelsplass for spill, Steam, hadde f.eks. 9 millioner (!), samtidig innloggende brukere 2. november. Det er bare en liten hake, de eier ikke domenet steam.com...

Det er det nemlig Steam Tunnel Operations som eier. Nederst på steam.com (et domene som forøvrig egentlig ikke brukes til noe som helst) står det morsomt nok "This domain is not for sale." (regner med Steam har gjort "noen" forsøk).

Hadde vært morsomt å visst hvor mange type-in-besøk de har per dag (som havner feil)!
 

erlsae

Medlem
Det jeg lurer på er hvorfor han ikke utnytter nettsiden til å tjene noen ekstra kroner. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke tar feil når jeg sier at min. 10 000 ++ unike brukere er innom hver dag.
 

pleb

Medlem
Aldri forstått folk som sier nei takk til ekstra penger. Skal også legges til her at jeg er blant "synderne" som har klikket meg inn på Steam.com et par ganger i håp om å møte et litt annet budskap. :)
 

pleb

Medlem
Jo, hvis poenget med å unnlate å tjene penger via denne kilden er å sikre inntekt et annet sted, så gir det selvfølgelig mening. Men det blit litt hypotetisk igjen - personlig tror jeg ikke at en reklameblokk ville ødelagt så alt for mye for firmaet.
 

erlsae

Medlem
Tja - tenk sånn: Hvis dette var den tidligere nettadressen til firmaet, så kan det potensielt gi kunder som går inn på de gamle sidene av gammel vane, et useriøst inntrykk dersom siden var "fylt av annonser", og dermed kunne det rett og slett skade hovedvirksomheten deres.

Hvis det er tilfelle, så er det rart at de ikke har lagt inn en redirect til den nye websiden. Jeg tror som TorsteinO sier - at eieren/eierne av domenet sitter på så mye penger at de ikke har behov for mer:)
 
Topp