Kjapp og trygg hosting for Wordpress

herregud for en ubrukelig blogg

tulling99

Medlem
Jeg pleier ofte å trykke på disse twinlgy-lenkene på db/vg... Og i det siste har jeg lagt merke til denne bloggen: klaremeninger.com. Den kommenterer svært mange artikler og kommenterer er forøvrig stikkordet i alle bloggartiklene her. På db nå er det en artikkel om han unge millionæren som døde i Spania. Se hva bloggen har skrevet om dette:

Klaremeninger.com

Bloggen bør jo strengt tatt ha litt mer å bidra med for å ikke misbruke twinlgy funksjonen helt, iallefall mener jeg det når det ikke er snakk om en nisje-blogg. *varsle*
 

sKrud

Meget sliten student
Fra siden:
Vi er to personer på 46 og 38 år, som bor i Stavanger som heter Geir og Grete. Vi liker å skrive, og har meninger om det meste, legger heller ikke fingra imellom om vi har på hjertet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Den er iallfall ikke min :) Og synes selv den er skikkelig ubrukelig. Så ubrukelig er den, at jeg nesten blir litt misunnelig. Plumpt er bra, bare det er plumpt nok. Og det der er plumpt i massevis.
 

zapotek

Medlem
hehe ja plumpt er ordet. Har forøvrig observert flere "made for twinlgly" blogger i det siste. Litt for lett å skape trafikk vil jeg tro.
 

zapotek

Medlem
Ja, jeg syns faktisk det er rart at VG og Dagbladet ikke stenger ut noen av de verste gjengangerne. Totalt unyttige innlegg.
 
For noen dager siden fant jeg en "blogg" som var langt verre enn klaremeninger (ja, det er faktisk mulig). Tror den het noe slikt som "nyhetsoversikten" eller noe i den dur. Det var en blogg som kun bestod av en rekke twingly-linker til saker (ingen kommentar eller tekst) og ellers var den fylt med annonser. Har ikke sett den de siste dagene, så den er vel bannet!(?) Lesere av DB og VG blir vel mer kritiske etter hvert når det gjelder hvilke blogger de klikker seg inn på. Man har jo selv et ansvar for hva man leser, og trykker man på en blogg-link, så har man jo selv valgt å havne der man havner. Ser imidlertid ut til at det skal mye til før man blir bannet.
 
Topp