Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hilsen fra Hakasu

Hakasu

Medlem
Hei, jeg heter Nicklas, men går som regel under kallenavnet Hakasu. Jeg har lest en del på forumet her de siste månedene, og i dag bestemte jeg meg endelig for å registrere meg. Jeg driver litt med blogging, og har i det siste begynt å tjene en liten slant på det.
Har funnet nyttig informasjon her på forumet mange ganger, og bestemte meg nå for at jeg vil ha muligheten til å stille spørsmål og delta i diskusjonene, så da ble jeg medlem! Så da er det ikke umulig at dere ser noen poster fra meg fremover ;)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Velkommen til oss og vår verden ;)

/S
 

Hakasu

Medlem
Takk for en varm velkomst!
Dessverre er bloggen min ingenting å skryte av. Bruker den bare til å skrive om saker jeg har meninger om, bøker jeg leser og sånne hverdagslige ting. De smålige inntektene fra bloggen er i bunn og grunn noen salg via TradeDoubler og litt viral markedsføring av produkter.

Jeg er ganske ny på dette området med webutvikling, men det er noe som har fascinert meg en stund. Har noen ideer til nettsider jeg gjerne kunne tenke meg å prøve å utvikle og drifte, hovedsaklig for moro, men ønsker for å lære om utvikling, drift og markedsføring.
 
Topp