Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp! Finne og installere plugins wp.

Trenger virkelig hjelp nå.
Har opprettet en tråd for noen dager siden som enda ikke har fått noen respons.
Men tilbake til temaet.
Jeg har en WP side som trenger en egen side med "produkter".
Jeg tror det finnes plugins for dette, men vet ikke hvordan jeg skal finne riktig plugin og hvordan jeg skal installere dette "riktig".

->
Det skal bare være til en enkel katalog inne på hjemmesiden, med oversikt over Norske blogger.
Ikke noe avansert.
<-

Så lenge jeg kommer meg så langt at jeg får gjort en bruker verdi ut av siden, så er jeg ganske fornøyd.
Jeg vil at brukerne av siden skal finne populære blogger enkelt, og at de skal kunne søke på blogger om friluftsliv, hjem og lignende.

Jeg vil også at bloggere kan legge ut konkurranser som folk kan delta i, men vil først få katalogen på plass.
Dette løser jeg enkelt med innlegg siden koblet mot konkurranse siden.

Takker for svar hvis det er en tålmodig sjel der ute som vil guide meg mot målet.
 

Noe lignende.
Vet selvfølgelig ikke uten å ha prøvd, men det kan være noe sånt ja.

1 Upload sc-catalog to your /wp-content/plugins/ directory
2 Activate the plugin through the 'Plugins' panel in WordPress
3 Setup your catalog in the administration panels
4 Use one of the following shortcode to display it on a page or post:
[sc-catalog]
[catalog]
[catalogue]
you can display only one category by adding cat="my category" insite de brackets. For exemple [sc-catalog cat="furnitures"]
to display 2 or more categories enter them separated by a comma (for example cat="cat1, cat2")

Er nr 1 og 4 som forvirrer meg.
Nr 4 forvirrer meg fordi jeg ikke vet hvor kodene skal.

Takker for din tid :)
 
Endelig etter mye hodepine, har jeg klart og finne ut hvordan jeg kan bruke wp systemet.
Jeg har gjort det på en måte jeg ikke har vist om, men som allerede var i wordpress.
Jeg har byttet ut sider med kategori på hovedmenyen, svert enkelt men ikke bare å tenke på alt.
Har lastet ned w4 post lite, som jeg bruker til å lage kategori lister :)
Føler meg smart :rolleyes:
Men er vell sånn det er når man beveger seg på ukjent terreng, siden jeg ikke er ekspert på web design, koding og lignende. :)
 
Topp