Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp! Kjøpsavtale ikke overholdt

quicktech

Medlem
Er det Magnus Berglund du har gjort avtale med?

Hvis så er tilfelle, er jeg 99% sikker på at det var han (som også metallian og Travellingman refererer til) som tidligere hadde store problemer med å holde avtalen han hadde inngått på et annet prosjekt.

Den gangen var det også samlivsbrudd som var grunnen....


Dag, kan du for ordens skyld avkrefte at vedkommende du referer til er meg?

Verden er ikke stor og siden jeg heter Magnus Berglund og formidler utenlandsk arbeidskraft føler jeg denne uttalelsen kan være skadelig for mitt omdømme....
 

budwaiza

New Member
Dag, kan du for ordens skyld avkrefte at vedkommende du referer til er meg?

Verden er ikke stor og siden jeg heter Magnus Berglund og formidler utenlandsk arbeidskraft føler jeg denne uttalelsen kan være skadelig for mitt omdømme....

Det er ikke Magnus Berglund. Det er koderen fra filipineren som hadde samlivsbrudd og ikke den norske kontakt personen. Men det er mangel på iniativ til å gjøre opp for seg jeg mangler. Nå har jeg ikke hørt noe fra han igjen etter han 15.9.2014 sa han jobbet med saken. 1.9 sa han det samme.

Uansett, jeg tar det videre til forbruker rådet å ser om det kommer noen vei. Blir fort dumt at en voksen person bare gir faen når han prøver å drive et seriøst firma. Han har jo fått bra tilbakemeldinger på andre oppdrag.
 

Travellingman

Nettgrunder
Topp