Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp med Dreamweaver, og css

seastart

Medlem
Hei:confused:

Jeg har gått til annskaffelse av Dreamweaver, og har noen små problemer med det. et fantastisk program, men jeg sliter litt med å få ting til å se ut akkurat slik som jeg vil at ting skal se ut.
Jeg har en side Seastart.no , som jeg tar utgangspunkti. nå begynner innholdet på siden å bli ferdig, (ca 5-700 sider tilsammen, er ikke sikker.), og jeg er begynt å fokusere på design.
Har sittet å lekt meg litt, og fullstendig falt for css, hadde ikke hørt om det før ca 6 mnd siden.
Men, problemet er: jeg får ikke til å legge tabeller inn slik at jeg kan enkelt oppdatere/forandre linker på fremsiden. alle andre sider er ikke så farlig, det er spesielt index siden som er problemet.
Seastart.no er innholdet så langt,
og Artificial Intelligence ligger det jeg har fått til så langt i dreamweaver. jeg legger det ut her, for dette domenet mitt er ledig for øyeblikket, så da er det lett for meg å flytte det over på seastart.no når det er ferdig, og virker. (regner med å gjøre masse feil i begynnelsen) Det jeg egentlig vil er å få bokser eller tabeller slik som det er på Seastart.no, til å også komme frem på samme måte i dreamweaver. men hvis jeg brøver, så kommer boksene under hverandre??
Det er sikkert ikke vanskelig, men nå er pcen så varm på lårene mine at jeg koker snart over.
Har også problemer med å få FTP funksjonen i dreamweaver til å virke. ble nødt til å gjøre det på "gamlemåten" via eksternt FTP program, men det finner jeg sikkert ut av etter hvert.

fant ut av FTP, virker helt fint, eneste må først hente filen fra nett, så kan jeg jobbe med den, hver gang jeg lagrer så oppdateres siden på nett. ikke lokalt.

Er mottagelig for all hjelp av dere eksperter, og takker for mye bra lesing så langt i forumet. er kjempe fornøyd.

MVH
Atle
 
Sist redigert:

seastart

Medlem
Nytt, problem. får ikke css templaten til å virke i undersidene, ser at siden forandrer seg, men den er ikke lik den nye fremsiden. klikk på "bransjeregister" på test side har lest masse på nettet, men får det ikke til...?
Må også si at nå virker ftp funksjonen perfekt, en lokal folder som jeg oppdaterer på nett..... HELT SUPERT
 
Sist redigert:
Topp