Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp med Google webmaster tools

Eccles

Medlem
Jeg har akkurat lagd en bruker på google webmaster. Er det holder det å lage en bruker, eller må man gjøre instillinger og? Noe som er viktig man må ha med?
 

Eccles

Medlem
Har ikke sendt sitemap. Har jeg forstått det riktig at dette er sider google ikke finner? Hvordan vet jeg om det er en side Google ikke finner?
 

Eccles

Medlem
Skjønner.
På oversikten står det: Søkeord, ingen data tilgjengelig. Samme med koblinger til nettstedet. Er dette pga at jeg nettopp har opprettet en bruker på webmaster tools? at det tar litt tid?
 

Eccles

Medlem
Har akkurat fått inn litt stats. Under søkerord står det søkeord og betydning.
på nr.1 står det posts, og nr.2 står det topics med henholdsvis 100% og 77%. Er dette søkeord som refererer til siden min? Hvorfor er det isåfall på engelsk? Det er forøvrig et phpbb3 forum
 

Eccles

Medlem
Men jeg kan ikke se disse noe sted på forumet. Forumet er helt nytt, og ikke satt i drift enda. Kan det være noe drit som ligger igjen fra tidligere eier av domenet? Som forøvrig også var et forum
 

Hupsey

Medlem
Har akkurat fått inn litt stats. Under søkerord står det søkeord og betydning.
på nr.1 står det posts, og nr.2 står det topics med henholdsvis 100% og 77%. Er dette søkeord som refererer til siden min? Hvorfor er det isåfall på engelsk? Det er forøvrig et phpbb3 forum
Dette er tekst som ligger innebygd i forum themet. Så lenge du ikke har skrevet noe, er det ord som går igjen på forumet. Når det kommer in tekst vil de ordene du bruker mest få høyest score. Men generelt er det et problem at ord som post ofte kommer høyt opp på søkeordene. Dette er fordi det ofte blir gjentatt i koden på nettsiden. Jeg har noen ganger gått inn i koden og forandret ordet post til article og andre liknende ord for å få ned hyppigheten av ordet post. Mulig at det også finnes andre muligheter som plugins for å fikse dette..
 

Eccles

Medlem
Dette er tekst som ligger innebygd i forum themet. Så lenge du ikke har skrevet noe, er det ord som går igjen på forumet. Når det kommer in tekst vil de ordene du bruker mest få høyest score. Men generelt er det et problem at ord som post ofte kommer høyt opp på søkeordene. Dette er fordi det ofte blir gjentatt i koden på nettsiden. Jeg har noen ganger gått inn i koden og forandret ordet post til article og andre liknende ord for å få ned hyppigheten av ordet post. Mulig at det også finnes andre muligheter som plugins for å fikse dette..

Det hørtes fornuftig ut. takk
 
Topp