Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til installaasjon

jannes

Medlem
Har nettopp installert wordpress.org og fulgt video til punkt og prikke på hjemmeside.org. Men jeg har støtt på et problem som jeg ikke skjønner, når jeg førte over filene fra pc n la jeg de i en mappe som jeg kalte h. Nå ender min adresse med /h. Finnes det noe video eller noen som kan forklare hvordan jeg får fjernet denne h en? Jeg vet jeg skal legge filene i roten av webhotellet men hvor er roten av webhotellet? Jeg prøvde å slette installasjonen og legge filene direkte til serveren men det endte med hele helga med chat med leverandør av hotellet, som etter 3 døgn fikk fikset siden igjen. Er litt redd for å prøve dette igjen :D Jeg bruker filezilla som ftp
 

jannes

Medlem
Visst jeg har skjønt dette nå så ligger det en mappe og den heter bare .. Er det dit jeg skulle lagt filene da og ikke oppretta en mappe som jeg kalte for h?
 

Eggan

medlem
Om du kun ser .. betyr det at mappen du er i er tom. om du dobbeltklikker på .. havner du mest sannsynlig i mappen som er over, men mindre du ikke har tilgang til denne da. Prøv det ;
 

jannes

Medlem
Skulla jeg ha flytta filene til den tomme mappa da istede for å opprette en ny mappe med navn h?
Jeg forsøkte det men fikk det ikke til, tror det kom opp en feilmelding
 

Eggan

medlem
Kunne du nevnt hvilken host du bruker? Er nemlig godt mulig at de tilbyr et script som installerer wordpress automagisk slik at du slipper å styre ;)
 

zapotek

Medlem
Du befinner deg i rota tvert du logger deg inn via FTP hos One.com. Altså du trenger ikke å lage noe katalog.
 

jannes

Medlem
Okay, men nå har det seg sånn at jeg har insatallert dette på den mappa /h. Kan jeg slette alt igjen og prøve å laste opp på nytt? Jeg sletta det en gang og det ble bare trøbbel etterpå, og det endte med en hel helg på chatten med one.com, de fikk på et mirakuløst vis ordnet det :D. Sånn som jeg forstår dette nå da så skulle jeg ikke oppretta den mappa /h, men lagt alle filene i den tomme mappa
soory altså jeg er helt grønn på det tekniske
 

Eggan

medlem
Du kan gjøre det ja, men mulig det blir krøll med databasen, men om du setter opp en ny prefiks (kommer opp under installasjonen) burde det gå bra. Sett den til f.eks nywp_
 
Topp