Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til oppstart eller videreutvikling av nettbutikk?

n0stra

Medlem
Har selv en ingeniørbakgrunn i data men jeg fokuserer på utvikling - ikke på ren programmering. Om du skal ha noen til å utvikle avanserte systemer er jeg med andre ord ikke rett person - dette har noe med at jeg synes det er drittkjedelig for å være ærlig :) Det er dessuten slikt man har utenlandske freelancere til.

Har nå i over 2 år jobbet med flere egne nettbutikkløsninger med god omsetning - har lært mye mer av praksis enn teori. Det er en jungel der ute - alt fra å finne rett host, til CMS løsninger og ekstrafunksjoner. Eller småting som hvordan presentere produkter, hvilke regler gjelder for norske bedrifter, hvordan nå ut til mange når budsjettet til markedsføring er magert?

Vel jeg har vært gjennom alt det der, om du vil nyte godt av min erfaring på området og føler det blir for infløkt - evt vil ha tilbakemeldinger og noen til å se gjennom hva du gjør - foreslå endringer, ta en analyse evt finne løsninger og implementere de for deg. Ta kontakt.

Mine foreløbige butikker (både aktive og under bearbeidelse):

Veggdekor, veggfolie, veggord og wallstickers | Veggfolie.no
Dørskilt - Dittskilt.no
Skreddersydd & unik bryllupsdekor | Bryllupsdekor.no
PenBil.no
DinBilReklame.no

Disse er stort sett konstruert rundt Magento CMS. En ekstremt omfattende og noe avansert løsning helt til man blir kjent med det. Men stabilt som rakkern og med uendelige muligheter.
 
Topp