Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til php-nuke (med news modulen og sikkerhet)

masku

New Member
Jeg har mange problemer på nettsiden min. Skulle gjerne bytta til Jooma, men det er nok for vanskelig å forklare slik at jeg forstår, så ikke tenk på det.

For det første, jeg vil gjerne at "editoren" når jeg skriver nyheter skal være god slik som den her på Itavisen er. Jeg vil gjerne ha muligheten til å publisere youtubevideoer og ha en "del på facebook" knapp. Dette får jeg overhodet ikke til, og trenger all hjelp jeg kan få.

Mitt neste problem er at jeg gjerne skulle ha installert nuke sentinel (hadde det før på en annen side) og/eller noe andre sikkerhetstiltak til siden. Jeg finner ikke en download-link som funker noe sted til dette, og tror heller ikke jeg husker hvordan jeg gjør dette .
Hadde satt utrolig pris på hjelp da jeg har lurt på dette lenge, og prøvd mye uten å få det til. På forhånd tusen takk, hilsen Fredrik
 

masku

New Member
Jeg hadde brukt PHP-nuke for flere år sida, så da jeg opprettet denne siden tenkte jeg det ville gå fint. Fant ut i ettertid at det var dumt, men nå har jeg så mye saker og ting på den siden at jeg ikke kan bytte. Så vil gjerne ha hjelp med det jeg har :)
 
Topp