Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til salg av forsikringssider

Jobbet tidligere i forsikringsbransjen, og etablerte i den forbindelse noen nettsider hvor folk kunne sende inn forespørsel på enkelte forsikringsprodukter. Grunnet jobbskifte har jeg ikke behov for disse lengre, men sliter med å få solgt de.

Har vært i kontakt med flere forsikringskontorer angående salg, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram, så ønsker derfor hjelp til å selge disse.

Det er snakk om 5 nettsider hvor folk kan sende inn forespørsel på forsikring av bobil, elbil, bil, personforsikringer og bedriftsforsikringer.

En eventuell mellommann vil få 15% av salgssum. Har forøvrig fått bekreftet fra skatteetaten at dette IKKE vil være momspliktig.

De selges ikke under 45 000,-
 

Iverkeren

New Member
salg av forsikringssider

Hei Kakeboksen,

Jeg er interessert i å evt. kjøpe en eller alle av dine forsikringssider. Før jeg går videre med et bud er jeg interessert i få tilsendt følgende informasjon:

1. Er det eksisterende samarbeidsavtaler med et eller flere forsikringsselskaper?
2. Hvordan er evt. disse samarbeidsavtalene utarbeidet, hvor mange prosenter får du som mellomledd?
3. Sendes forespørslene automatisk til forsikringsselskapene, eller må det noe manuelt arbeid til?
4. Hvor mange besøk er det på sidene pr. mnd?
5. Hva er omsetning siden oppstart? Gjennomsnitt pr. mnd.
6. Hva er dine egne omkostninger og tidsforbruk på sidene?

Er interessert i hurtig tilbakemelding og hurtig avklaring, har for tiden 6 mnd karantene fra tidligere jobb innen finans/M&A og vil starte opp for meg selv.

Send meg informasjon enten via PM, eller til iverkeren@gmail.com.

Hører fra deg!

Mvh

Tor
 

Chris M

Medlem
Tror helt ærlig du får solgt disse sidene raskt, uten mellomledd, dersom du har avtaler med forsikringsselskap med en noe lunde provisjonsavtale. Jeg er interessert, svar gjerne på spørsmålene over slik at jeg og andre kan gjøre oss opp en mening om dette er lønnsomt.
 
Topp