Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjertebarn selges

looper

Medlem
Grunnet ny jobb så vurderer jeg å selge et av mine hjertebarn. Eller det vil si mitt hjertebarn. Ideen har blitt utviklet over tid og konseptet er meget bra. Siden er plassert på et meget strategisk godt domene med lang historie, bla har tidligere eiere vært TDC Directories,Telenor. Domene ble droppet for et par år siden og jeg snappet det opp. Nå er det satt opp en fullverdig katalog.

Systemet er basert på wordpress og har et meget komplekst system bak seg. Det er veldig enkelt å adminstrere. Det anbefales riktignok å ha noen som er gode på wordpress rent teknisk. Jeg har benytet meg av en freelancer som er blitt dyktig på å håndtere themet da det jevnlig kommer nye oppdateringer. Supporten på themet er noe av det beste jeg har vært borte i. I tillegg så er det et ganske så engasjerende forum hvor man får mye ideer og løsninger.

Per nå er verken inntekter eller trafikk noe å snakke om. Det er potensialet du må se. Jeg sier ikke det er lett, men potensialet er definitivt der. Muligheter for inntekt er stort og siden er å se på som en fullverdig katalog.
Siden er fullstendig oversatt til norsk, noen ord kan komme opp. I tillegg så er det ca 200 oppføringer ført opp, ytterligere er planlagt før jul og jeg kan være behjelpelig med dette.
Det er et samarbeid med en annen katalog som jeg virkelig ønsker at skal forsette, her er det snakk om en sitewidelink. Denne er ikke kommet opp ennå, men her må jeg høre med eier.

Hvem tror jeg dette er aktuelt for?
Du har tid,ressurser og kanskje et øye for salg. Du ser muligheter og ikke problemer.
Er du interessert?
Da tar du kontakt på PM for å få URL, evt bud ser jeg helst at postes i tråden slik at det blir åpent. Prisen er diskutabel men uansett hvor klisje det høres ut så er det viktig for meg at det havner i riktig hender. Men gir det ikke bort heller.

Ta kontakt om dette er interessant.
 

looper

Medlem
Jeg har fått mye buzz rundt domene i fra flere kanter. Når jeg registrerte fikk jeg mail fra flere store kataloger..

Hvis interessen uteblir her så kan det være jeg tar opp telefonen og ringer de. Men hadde vært morsomt å følgt utviklingen litt og kanskje hatt litt kontakt med kjøper.
 

looper

Medlem
Akkuratt nå ligger det hos Domeneshop på et webhotell der. Dette er kanskje meget risky buisniess, men her faller min kompetanse vekk. Men akkuratt på servere og sånn har ikke jeg mye peil. Planen var å flytte det over på server når markedsføringskampanjen skulle kicke inn.

Men den kan helt klart ligge der det ligger og det er betalt en faktura for det ut året+ litt til. Driftskostnadene nå ligger vel på 100 kr måneden.

Hvis noen ønsker å ta en titt backend så ta kontakt.
 
Sist redigert:

looper

Medlem
Jeg skal gå i tenkeboksen over en pils i kveld, inntil videre så kommer jeg til å svare på forespørsler. Interessen har vært stor.
 

looper

Medlem
Forsatt i tenkeboksen, ingen konkrete tilbud ennå. Men noen veldig seriøse interessenter her på forumet. Vil oppfordre til bud.
 
Topp