Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hola, nytt medlem!

Erlend

Medlem
Hei alle sammen der ute. Jeg er nytt medlem her på Webforumet og ønsker derfor å skrive en kort introduksjon.

Jeg er en gutt i ungdomsalderen, som bruker mye av tiden min til skolearbeid, data og fotball. Når det er fint vær elsker jeg å ta en fisketur, sammen med venner eller familie. Jeg bor i ei lita bygd på Nordmøre, som dere neppe har hørt om. Hvis dere har hørt om den tror jeg nok det er negativ omtale, så det er ikke verdt å nevne navnet :p. Jeg har alltid vært fascinert over alle mulighetene som finnes i "cyberworld", og vil utforske dette videre ved å delta i dette forumet.

Jeg kjøpte nettop mitt eget domene og webhotell. Planen er at jeg skal lære meg html + php, og deretter få spikra sammen min første nettside. Jeg vil ikke røpe så mye om denne nettsiden enda, men kan si at den har noe med fotball å gjøre.

Jeg fant dette forumet ved hjelp av min kjære venn Google. Det virker som det er mange hyggelige folk her på forumet og som vil dele sine erfaringer og tips. Kanskje er jeg litt ung for dette forumet, ettersom det ser ut til at det er mange gamlinger her på forumet:D
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Velkommen ombord i skuta! ;)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet :D


Gamlinger? altså, greit nok at jeg er.... 22 (måtte tenke litt der :p ), men vil da ikke kalle det gammelt? eller er det bare jeg som prøver å holde meg ung så lenge som mulig ? hehe.

Tror faktisk forumet er ganske delt opp i alder. 50/50
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Velkommen velkommen. På WF er det ok ser du!

Det med alderen ja. Selv er jeg også 22, men må jo innrømme at jeg noen ganger sier både 21 og 20. Snodige greier altså.
 

Erlend

Medlem
Velkommen til forumet :D


Gamlinger? altså, greit nok at jeg er.... 22 (måtte tenke litt der :p ), men vil da ikke kalle det gammelt? eller er det bare jeg som prøver å holde meg ung så lenge som mulig ? 50/50

Neida, 22 er ikke gammelt :)
 
Topp