Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hostgator slår på stortromma

Tonny Kluften

Administrator
Førstkommende fredag, 26 november.
NB! amerikanske klokkeslett.

Et helt tullete godt tilbud, en av verdens beste hostinger til utrolig god pris. Hvis du vet at du trenger hosting fremover så kjøp et par kontoer ekstra for sikkerhets skyld.

Ekstra "WF trygghetsgarantigaranti" :D :
Hvis du ikke blir fornøyd med hosting etter å ha klikket på et banner her på WF skal du slippe å gå gjennom prosses med tilbakebetaling fra Hostgator, jeg skal betale deg tilbake det du betalte og overta kontoen din, uten spørsmål.

Uansett hyggelig om du bruker bannerlinken under denne posten for å støtte WF da :)

------------------------------------------------------------------------------------

Please be advised that this Black Friday promotion starts at 12:00 AM Friday November 26th CST (-6 GMT) and will run until 11:59PM CST (-6 GMT) 11/26/2010.

We're offering 50% OFF EVERYTHING From 12:00AM CST to 5AM CST

We're offering 80% OFF EVERYTHING From 5AM to 9AM CST WHILE SUPPLIES LAST (first come, first receive; so definitely don't miss out!)

From 9AM to 11:59PM CST OR after 80% OFF accounts have sold out, we will continue to offer 50% OFF EVERYTHING

This applies to ALL Accounts and ALL Term Lengths. So you're visitors and friends will have the opportunity to receive up to 80% off of up to 3 years worth of Hosting! That would come out to $35.64 for 3 FULL YEARS!

That includes Shared Hosting, Reseller Hosting, VPS Hosting AND even Dedicated Servers! Never before have we allowed the promotion on EVERYTHING including reseller, vps and dedicated servers AND ALL Term Lengths AND allowed our affiliates their full, regular commission on every sale you send us on Black Friday!

This will apply to the client's first invoice (first term length they sign up for whether that be 1 month or for 3 years).

This promotion gives our customers our award winning hosting for as little as:

Shared Hosting: $4.95/month AS LOW AS $0.99/month

Reseller Hosting: $24.95/month AS LOW AS $4.99/month

VPS Hosting: $19.95/month AS LOW AS $3.99 First Month

Dedicated Servers: $174/month AS LOW AS $34.80 First Month
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
*translate* * translate*

vi er ikke wokkkies eller dudes her åsså... ;)
 

picxx

Well-Known Member
Hvis du ikke kan engelsk bør du uansett holde deg unna engelskspråklige nettsider.

Jeg gjør jo det.
Kom jo til webforumet fordi det var norsk... kan noe thai, men engelsken strever jeg med. :D
 

zapotek

Medlem
Supert, da skal jeg slå til på en konto i morgen. Noen som kan fortelle hvilke tidspunkt dette er Norsk tid?
 

eplebiten

Medlem
CST = -6 GMT, og Norge er GMT+1. Så legg til 7 timer for å få norsk tid.

Dermed skulle dette blir:

50% OFF EVERYTHING - fra 07.00 til 11.00
80% OFF EVERYTHING - fra 12.00 til 16.00
50% OFF EVERYTHING igjen fra 16.00 til 07.00 lørdag.

Så dette skulle være ganske behagelig tid for nordmenn.


PS: Legg også merke til at rabatten gjelder bare for den første fakturaen, så den er svært attraktiv hvis du betaler for ett år eller lenger.
 
Sist redigert:

allegretto

Medlem
Hm.. jeg har tre stk. shared hosting "hatchling" hos hostgator.. som ikke løper ut før om tre år.
Kan jeg si opp de tre nå (og få igjen penger for den tid som gjennstår).. og heller bestille tre nye på fredag (til 80%)?
 

kongen

kongemedlem
Kan man kjøpe VPS/Dedicatet lengre enn en måned i slengen? Kan man bestille VPS/Dedicatet og betale for 3 år?
 

eplebiten

Medlem
@Kongen: Jeg tror ikke det. Jeg får ihvertfall ikke opp noe mer enn én måned for billingtime for disse.

Edit: Har skrevet en "liten" notis på Webhotellprat også om dette. Synd at jeg fortsatt ikke har fått skikkelig i gang markesføringen for denne siden ennå. :(
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Da fikset jeg meg en Babyaccount for 2 år til 107 dollar gjennom Tonnys søte affilatelink. (Var ikke 80% nå kl 12. som Eplebiten skrev over, men 50%. Råbillig lell!)
 

eplebiten

Medlem
I noen minutter var det 80% rabatt (ca. kl 12.06). Jeg ser ikke bort i fra at de hadde ikke så alt for mange enheter til 80%, og at de disse gikk unna svært raskt. Det kan se ut som at de hadde veldig mye trafikk kl 12, for jeg fikk selvfølgelig ikke gjennomført en bestilling. Fikk bare en feilmelding når jeg skulle betale. :(
 

picxx

Well-Known Member
Det kan se ut som at de hadde veldig mye trafikk kl 12, for jeg fikk selvfølgelig ikke gjennomført en bestilling. Fikk bare en feilmelding når jeg skulle betale. :(

Nå vet ikke jeg om hostgator driver med slikt, men tidligere har det vært "normalt" for selskaper å faktisk stenge for bestillinger i 5-10 min. på de absolutt hardeste supertilbudene, da man likevel tjener det igjen mangedoblet i minuttene etter at de da igjen åpner.
 
Topp