Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hosting av tjenester på Joomla - tilbud ønskes

rthorvald

Medlem
Vi ser etter en hostingpartner som kan levere hosting av Flippingbook. Det er et "digitalt magasin"-format som trenger Joomla i bunn.

Det er *kun* interessant med hosting av denne spesifikke tjenesten. Ikke noe annet.

Omfanget er det for tidlig å si noe om, men over tid vil det vil være snakk om flere instanser for flere kunder.

Det vi ønsker oss er noen som kan ta imot og drifte disse på permanent basis, til en fast pris pr instans. Som regel vil det være én og samme designer som tar seg av ferdiggjøring og opplasting av magasinene, dvs. at sluttbrukeren / eieren vanligvis ikke vil ha behov for noen egen konto på systemet.

I utgangspunktet trenger kunden heller ikke eget domene, men i enkelte tilfeller vil det være ønskelig.

Jeg ser for meg en fastpris pr måned eller år pr instans, med en egen fastpris for hver brukerkonto og domeneparkering som evt. tilkommer. Filstørrelsen på hver "bok" er det ikke mulig å forutsi.

Tilbud ønskes. Mer info på PM.

- rthorvald
 

picxx

Well-Known Member
Skjønner ikke helt dette at man ser etter hoster spesielt for joomla, spesielt for wordpress etc.? Blir nesten som å lete etter en garasje spesialtilpasset biler av merket volvo det. Det finnes sikkert de som har problemer med å leie ut garasjen til en volvoeier, men langt de fleste har støtte for at en volvo kan parkere i garasjen. Det er tross alt bare en bil...på samme måte som at alle de ulike plattformene bare er et script.
Selvsagt finnes det gamle falleferdige garasjer, og også splitter nye og flotte garasjer, men alle kan i utgangspunktet ta imot en volvo.
 

rthorvald

Medlem
Du finner nok ikke riktig leverandør på et forum som dette. Prøv f.eks ...

Mange takk, men vi har ingen planer om å bedrive hosting på dette selv. Derfor ønsker vi oss en leverandør som simpelthen kan ta imot kundene som dukker opp.

Jeg ser da flere brukere her inniblant som driver med hosting. vi ønsker oss simpelthen en stabil leverandør som er interessert i å ta imot og drifte slike bestillinger slik at vi slipper sette opp en Joomla-server kun for dette ene formålet.

- rthorvald
 
Det du spør etter er noen som kan ta seg av alt det tekniske, og det du skal gjøre er levere kunder og innhold?
 

adeneo

Medlem
Den første nettsiden jeg laget, og det har blitt noen år siden, har slike magasiner, flere tusen av de faktisk.

Prøvde den gangen ut de forskjellige løsningene, og havnet på MegaZine3, som er gratis, og ser ut til å være betydelig bedre enn deres løsning, i det minste ut i fra det lille jeg kan se av demoen på nettsiden deres, uten at det egentlig er relevant her, men etter å ha gått igjennom noen meter med actionscrip og javascript for å forstå hvordan slike pageflip dingser virker, så kan man vel si at man har noe erfaring med denne typen ting, og jeg ikke kan ikke for alt i verden forstå hvorfor man må ha Joomla i bunn for noe som er stort sett bare er flash?

Nå er det selvfølgelig ikke alle som kan sette opp dette selv, selv om selve konverteringen til flash ofte bare er noen minutter med ting som pdf2swf osv, så en slik tjeneste hvor alt blir laget ferdig er det sikkert marked for, og hadde det vært HTML5 i stedet for flash hadde jeg vært særdeles interessert, da jeg fortsatt ser etter en slik løsning som fungerer like bra som flash, eventuelt med flash som fallback e.l.

Uansett, hvis dere skal selge dette som en fiks ferdig dings, hvor dere lager brosjyrer og slikt ferdig som nettbaserte flashløsninger fra andre typer dokumenter for diverse kunder, så hadde jeg nok gått for en VPS eller dedikert server hvor dere selv kan installere den softwaren dere trenger, og så laste opp flash filene med FTP, da jeg tror det skal bli vanskelig å finne en host som gidder å sette opp en "Joomla server" for deres bruk, og legge til rette for alle mulige ting, med mindre dere betaler fantastisk bra, da kan dere i grunn bare kontakte meg, så skal jeg sette opp en VPS for dere hos en eller annen host som dere kan bruke, mot klekkelig betaling vel og merke :D

Nå skal det sies at jeg ikke helt forstår hva det menes med "vi har ingen planer om å bedrive hosting på dette selv. Derfor ønsker vi oss en leverandør som simpelthen kan ta imot kundene som dukker opp" da det er normalt at man leier plass hos en host, og så tar seg av resten selv. Akkurat hva er det leverandøren dere ser etter skal gjøre, og hva ligger i "ta imot kundene som dukker opp", skal ikke kundene gå igjennom dere, eller forventer dere at hosten skal ta seg av kundene mens dere lager brosjyrer ?
 

rthorvald

Medlem
Det du spør etter er noen som kan ta seg av alt det tekniske, og det du skal gjøre er levere kunder og innhold?

Jupp. Spiker´n på hodet.

Og takker for alles innlegg her, men vi er ute etter eksakt hva jeg spesifiserte over, hverken mer eller mindre.


- rthorvald
 
Topp