Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hostslim(.no/.eu/.nl)

Rawhead

New Member
Har de siste dagene opplevd problemer med denne webhost når det kommer til VPS.
Kjøpte/leide en VPS standard for én mnd. til 100Kr. Og har nå ventet 1,5 dager på VPS.

Support er opptatt(signal) i telefontiden, og mail blir ikke besvart.

Sjekket opp bedriften bak support og ringte de per mobiltelefon, der jeg da fikk beskjed om at problemene skal sjekkes, og skulle da bli kontaktet igjen etter ca. 1 time. Dette skjedde ikke.

Noen andre som har "handlet" med denne bedriften? og opplevd dette eller god service/support?

Per dags dato, så anbefaler jeg IKKE bedriften eller bedrifter rundt Esser Design siden De har support på hostslim.no

Har også i dag prøvd å ta kontakt på samme nummer jeg fikk svar på i går, men til ingen nytte. Sendt De sms, der jeg ber om angrefrist og refundering av beløp betalt. Før eventuelt politiet blir koblet inn i saken for mulig svindel.
 

eplebiten

Medlem
Hmmm. Jeg tror ikke hostslim.no er noe for deg. Denne nettsiden lyser ikke akkurat pålitelighet (dårlig språk med svært mye skrivefeil, manglende brukervilkår, mangler SSL-sertifikat på kundesenteret) og jeg ville holdt meg lengst mulig unna fra denne tjenesten.

Når de i tillegg selger webhoteller med Tb lagring (legg merke til at det står terabit og ikke terabyte, så kan dette bety to ting: enten vet ikke personen forskjellen på bit og byte, eller de mener faktisk terabit.

Om de faktisk selger webhotell med 10 TB lagrings for 50 kr per måned så snakker vi om ekstremt oversalg.

Dette lukter det av.

PS: Jeg beklager for en forholdsvis krass kommentar, men dette er en host jeg anser som useriøs. Det finnes så mange gode nettverter, også norske, som tar både kunder og markedet på alvor, og jeg liker ikke at slike tullehoster som dette skal ødelegge for alle de gode aktørene som finnes.
 
Topp