Kjapp og trygg hosting for Wordpress

http://www.derhardudenigjen.com falt som en stein på Googles SERP

Hei,

etter god jobbing med bloggsiden min, Ole Irgens: Der har du den igjen, klarte jeg å få den opp på 2. plass på Google på søkeord "Ole Irgens". Men for et par dager siden falt den noe voldsomt, og er nå nede på 20-plass. Kan noen ta en titt på dette og se hva som egentlig har skjedd? Har ikke gjort noe spesielt på siden som tilsier at siden skal havne så langt ned... :(

Med vennlig hilsen

Ole Irgens
 

Keanu

Geek
Mitt tips er nok at siden har havnet i Google Sandbox. Fortsett med å produsere innhold og lenker inn, så kommer du nok ut igjen. Begrunnelsen er at det er et ungt domene, og jeg har selv opplevd dette etter 1-2 måneder etter opprettelse.
 
Jeg har nylig opplevd noe lignende med et relativt nytt nettsted, men nettstedet var var da ikke havnet i sandkassen. Se evt. Jojo-ranking i Google
Nå rangerer hovedsiden og undersidene høyt oppe igjen. Det er bare å stå på videre, så får vi håpe at det ordner seg for deg også.

Jada, jeg bygger lenker og produserer innhold, men det er litt irriterende. Vi får håpe jeg kommer ut av sandkassa etterhvert.

med vennlig hilsen

Ole Irgens
 
Jada, jeg bygger lenker og produserer innhold, men det er litt irriterende. Vi får håpe jeg kommer ut av sandkassa etterhvert.

med vennlig hilsen

Ole Irgens

Og der var vi oppe på 2. plass igjen. Bare Wikipedia-oppføringen av min stamfar biskopen som ranker høyere ;)

med vennlig hilsen

Ole Irgens
 
Topp