Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hurtigst mulig visning av fast side på Kiosk - Lokal Cache?

n0stra

Medlem
Jeg jobber med en automat med touchskjerm hvor det går reklamevideoer og flashinnslag til vanlig og hvor man kommer til en brukerside hvis man trykker på skjermen.

Denne brukersiden inneholder flere aktiviteter som nyheter, været, diverse spill osv.

Siden dette skal kjøres på flere maskiner og jeg ønsker mulighet til å endre innholdet enkelt har jeg valgt å legge denne på vår egen server. Siden er bygd opp i wordpress og jeg bruker Opera nettleser i Kiosk modus.

Jeg har forsøkt å optimalisere hastigheten men likevel er det en viss forsinkelse jeg gjerne skulle vært foruten. Jeg har lagt til de mest vanlige endringer som wp super cache osv som gjorde litt. Spørsmålet er, siden mye av innholdet er fast, er det noen måte jeg kan få nettleseren til å cache lokalt og benytte dette?
 

zapotek

Medlem
Gir nettleseren beskjed om at data fra siden *kan* lagres i cachen lokalt på pcen.

Bruker du feks:

<meta http-equiv="Cache-control" content="no-cache">

Så ber du om ting *ikke* skal lagres i cachen.
 

testdriver

Ha det bra..
Ja, men du kan hindre caching av enkelte javascripts. Husker ikke hvordan i farten, men det ligger som option hos TD.

Du kan jo også sette cachen til kun 30 dager. Det gjør jeg. I tillegg kan man spesifisere hvilke filtyper som skal caches.

Cach is king. :)
 
Sist redigert:
Topp