Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hushandel.no

Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette, og hvordan jeg kan tjene penger på dette? Kan vel helt ærlig innrømme at jeg ikke kan så alt for mye om hus :p
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
sette opp en side med tips og triks til folk som skal kjøpe sin første bolig
hva de må se etter (vannskader, plassering) etc etc. ?

eneste jeg kan komme på som er en god ide å bruke det domenet til hvertfall :p
 

Altberger

Medlem
...

hushandel.no - bør vel ha fokus på hva som er viktig for både selger og kjøper når man skal overta/selge en bolig? samt evt mulighet for å legge ut prospecter ala finn.no ?

føler kanskje det er naturlig info på et slikt domene.

til helge; TTT men det kommer :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hadde vært et ypperlig domene for en eiendomsmegler da :p
 

xcp

Medlem
Kan være fint domene med info om hussalg, interiør etc.. Nå kan jo privatpersoner selge boliger selv etter nyttår :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
selge domenet om ikke annet?? ;)

genialt domene ja.. mange bruksområder..
 
Har prøvd å legge ut til salgs noen plasser, men dårlig med respons :p

hushandel.no - bør vel ha fokus på hva som er viktig for både selger og kjøper når man skal overta/selge en bolig? samt evt mulighet for å legge ut prospecter ala finn.no ?

Personlig ser ikke jeg for meg at det kommer til å bli noen suksess :p

Kan være fint domene med info om hussalg, interiør etc.. Nå kan jo privatpersoner selge boliger selv etter nyttår :)

Men den derimot, likte jeg. Det finnes jo sinnsykt mye å skrive om, alt fra møbler - elektronikk - hage - oppussign osvosv.. Går jo an å legge inn en liten "markedsplass" i et slikt prosjekt også.

Vet ikke om slike sider fra før (har aldri sjekket heller), så dette kan jo være noe å satse på :D
 
Topp