Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva betyr co-reg?

picxx

Well-Known Member
co-reg = co-registration og betyr vel ganske enkelt at sponsorene kjøper leads av deg.

Et flott eksempel kan taes ved at man f.eks. ordner seg en hotmail adresse.
Etter du har skrevet deg på, men før du begynner å bruke kontoen din får du velge mellom noen av dine "interesser" , som egentlig er en opt-in mailboks, da hotmail allerede har dine brukeropplysninger. (Aldri hørt de som klager på mye spam i sin helt nye hotmail konto?).

Det er jo også mulig å ordne f.eks. èn boks som opt-out og dermed "skape" egen verdistigning ved at brukeren skriver seg som "medlem" på din side....men dette er jo ikke "lov" så det må man ikke gjøre :D
 

srm

Medlem
La oss si du har et registreringsform på din nettside for å registrere seg som bruker. Ved å ha en checkboks med påskriften "Ja takk, jeg vil gjerne #info fra kampanje fra Mmmedier#" ved form-et ditt og brukeren huker av for dette; ja, da kan du sende denne infoen til Mmmedier og vips så har du en lead. Da har både du og Mmmedier fått brukeren med seg - altså derav "co-reg".

Co-reg er også fin å huke på like under login-felter osv. Dersom brukeren allerede er logget inn og du har infoen Mmmedier etterspør, kan du også plassere tilbudet overalt egentlig. :)

Begrepet var litt vagt for meg også, inntil jeg var på Mmmedier party i november. Kult party. :)
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
La oss si du har et registreringsform på din nettside for å registrere seg som bruker. Ved å ha en checkboks med påskriften "Ja takk, jeg vil gjerne #info fra kampanje fra Mmmedier#" ved form-et ditt og brukeren huker av for dette; ja, da kan du sende denne infoen til Mmmedier og vips så har du en lead. Da har både du og Mmmedier fått brukeren med seg - altså derav "co-reg".

Co-reg er også fin å huke på like under login-felter osv. Dersom brukeren allerede er logget inn og du har infoen Mmmedier etterspør, kan du også plassere tilbudet overalt egentlig. :)

Begrepet var litt vagt for meg også, inntil jeg var på Mmmedier party i november. Kult party. :)
rep+

Takk for bra svar, bra tips og bra definisjon på co-reg. :)
 
Topp