Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva betyr indeksering i Google ?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette gjelder litt mer om all dritten jeg har liggende på Baredritt.no.. I lengre tid har jeg reagert på at når jeg er innom Google Webmaster Tools, så får jeg dette frem:

Ingen sider fra nettstedet er inkludert i Google-indeksen for øyeblikket. Indeksering kan ta tid. Det kan være nyttig å lese vår informasjon for nettredaktører og våre retningslinjer for nettredaktører.

Jeg forstår omtrent ikke hva dette betyr, fordi jeg den siste tiden har fått ganske greit med trafikk fra Google. Seo er vel faktisk noe jeg overhodet ikke kan noe som helst om. Under ser dere noen av ordene jeg kommer opp i Google på... Hva i alle dager er det som gjør, at Baredritt.no ranker som nr 4 i Google, på ordet PXle ? Ordet er jo ikke brukt mer enn EN eneste gang i EN eneste post.

sommer ringetoner - Google-søk
pule - Google-søk
teksten på sangen kongen av mallorca - Google-søk
gratis ringetoner - Google-søk

Derfor lurer jeg på.. Er ikke jeg indeksert i Google? Wmt forteller meg at jeg ikke er det, så hva skjer når jeg blir indeksert?


Forøvrig vil jeg også anbefale Wp-Slimstat til alle dere som bruker WP. Jeg har brukt den siden oppstarten av Baredritt.no, og denne gir faktisk en veldig bra statistikk over dine besøkende. Du har samtidig full kontroll over hva dine besøkende faktisk er innom, hva som er mest besøkt og samtidig hvem som linker til deg! :)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, se der ja.. Hos meg kommer det frem 122... Jeg forstår overhodet ikke hvorfor dette ikke kan oppdatere seg i Webmastertools... Ikke det at jeg bryr meg så mye, men allikevel hadde det vært kjekt om alt var på plass liksom.

Takker for svaret hvertfall. Nå vet jeg at det ikke var meg som hadde misforstått noe om hva det å bli indeksert i Google faktisk betyr :D
 

InVert

Blogger
Google Sitemap(WMT) jobber litt uavhengig av hva googlebot snuser etter tilfeldig ute på webben.

På google sitemap så kan du legge til et sitemap med alle dine sider. Slik at de kan få søkt igjennom det hele. Regner med at du har lagt til et XML/TXT sitemap der med alle adressene til sidene dine? Så tar det litt tid før den får gjennomgått sidene, selv om det skal gå relativt kjapt.
 

Hupsey

Medlem
hvordan oppretterman et XML sitemap for en blogg.
Jeg har et feedbrurner feed her:independence ltd.
men dette fungerer ikke som site map...
Er det noen som har en god oppskrift på å lage nettkart for blogg?
Jrg har prøvd å lese på google, men finne ikke info om hvordan et XML sitemap lages..
er amatør og håper ikke dette er et håpløst spørsmål..
 
Topp