Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er norskes beste nettbutikkk?

Ctech

Medlem
Hva er Norges beste nettbutikkk?

Hei folkes,

Har brukt en del tid i det siste, på å finne ut hva som gjør en godt nettbutikk. Og vi har jo en del fine poster om hva som trengs for å gjøre en nettbutikk suksessfull.

Det som var tanken bak denne posten var å samle en del addresser til nettbutikker som jeg synes har klart å få laget en kvalitetsside.

1. Komplett.no
2. Kinsarvik frukt og grønt
3. Netshop.no - pc data foto minne digital
4. Velkommen til Bohus

Nei jeg gikk fort tom for ideer. Håper dere har noen interesant å bringe til posten :)
 
Sist redigert av en moderator:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva slags kritierer er du ute etter? beste design, beste produkter eller mest brukervennlig?

Jeg er ikke noe ivrig nettbutikk shopper, men jeg vil nå uten tvil si komplett.no ligger høyt på listen min. Om man ser bort fra innhold synes jeg duffywear.com som kjører på den nye hiten Magento er meget så fin.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg handler nær sagt aldri på norske nettbutikker, men noen navn (branding) som e brent inn er komplett, mpx og cdon.
Jeg vil nok tro at branding og annonsering er viktigere enn design og brukervennlighet, men alt i alt vil nok helheten spille inn.
 

Ctech

Medlem
Fikk aldri tid til å fikse norsken i tittelen... (damn 10 minutters redigerings regel)

Kjenner til duffywear, og jeg setter jo opp min nettbutikk og på Magento plattformen... men liker å se og lære fra andre gode oversiktlige nettbutikk. Slik at jeg kan basere meg på deres løsninger og ideer.

Komplett ser ut til å bli den som jeg prøver å lære fra.

Trenger ikke å være norsk nettsteder, så hvis noen har noen anbefalinger fra utlandet. Så er det bare å rope ut.
 
Topp