Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva i all verden har skjedd med alle bloggene mine?

tulling99

Medlem
Har mange wordpress blogger.

Når jeg prøver å gå inn på sidene nå så kommer det bare opp en dialogboks som spør om jeg vil åpne eller lagre filen. Filen består kun av dette:

<?php
/* Short and sweet */
define('WP_USE_THEMES', true);
require('./wp-blog-header.php');
?>


Og dette er likt på alle mine blogger, og på alle sider på bloggen. Jeg lagde en ny blogg nå for å se, og jeg fikk samme resultatet der. Så jeg syntes det er merkelig om jeg har blitt hacket ettersom denne nye heller ikke virket. Det har ingenting å si om jeg bruker andre browsere.
 

Kassimaja

Geocacher
Og da burde noen advare mot hosten tvert
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du boer saa absolutt advare mot dem med navn og hele pakka! Det er jo en enorm sikkerhetsrisikio da alle kan lese kildekoden din (noe som er kjedelig om du har laget et system selv, som konkurrentene ikke skal se!) og hente ut passordene dine!
 

picxx

Well-Known Member
Dette er første gangen jeg opplever noe spesielt negativt ved denne webhosten vel og merke

Ser ikke ut som om du er den eneste som har hatt trøbbel med dem

I would stay far far away from imhosted. First off, they have oversold their server farm, causing frequent slowing of their servers, sometimes even having them locking up and going down. I have hooked up with a server monitoring service and confirmed that my server is dropping connections 12 times daily.

Then, they claim to have IM service, which is a joke because either they never are logged on, or if they are, they ignore you.

So, since they don't have phone service you have to open a support ticket, which may or may not be answered in 24 hours.

ImHosted Review, User Reviews of ImHosted
 
Topp