Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva koster det å lage et websted for anbudstjenester

U

Uregistrert

Guest
Supert, oversettelser gjør du jo selv etter at siden er satt opp.

Ja, det må jo bare være å gå inn i alle php-filer og slik og oversette i koden.. Som i php-filene i wordpress.

I presume..
 

tulling99

Medlem
Tror dere det finnes noe krav om sikkerhet/personvernkrav som må tilfredstilles på en eller annen måte for sider som dette?

Det er jo ikke nødvendigvis en side for håndverkstjenester, men noe annet som kan innebære at kundene skriver mer sensitiv informasjon.
 
Det er jo ikke nødvendigvis en side for håndverkstjenester, men noe annet som kan innebære at kundene skriver mer sensitiv informasjon.

Det kommer jo helt an på hva slags sensitiv informasjon. Kan godt være at det er krav om sikkerhet og personvern, men det er jo helt umulig å svare på når man ikke vet noe mer.

Det jeg ville gjort hvis jeg var deg og du ikke ønsker å "dele" ideen her, kontakt en advokat og hør.
 

tulling99

Medlem
Om PhPPhhPPPppProlance: Genialt! 156 dinero$. Har lest litt på siden. Det virker som om dette er det jeg er ute etter. Kan være noe uprofft hvis websiden er på engelsk, men da trenger jeg evt. bare hjelp til å oversette. Eller kanskje de har et opplegg for dette.

Har du brukt eller kjenner til noen websider som bruker dette programmet?


Jeg spurte om det var lov/mulig å endre språk til norsk. Fikk svar:

You can change the existing or create a new language file for the
translations.


Dette virker jo foreløpig ganske greit.

Takk for hjelpen, folkens.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg spurte om det var lov/mulig å endre språk til norsk. Fikk svar:

You can change the existing or create a new language file for the
translations.

Kontakt dem igjen, og hør om du kan få avslag i prisen om du oversetter språkfilene til norsk.
Dette vil jo utvide deres marked til å innbefatte flere lokasjoner, og kan gi deg en saftig prisreduksjon.
 

Ståle

Medlem
Kontakt dem igjen, og hør om du kan få avslag i prisen om du oversetter språkfilene til norsk.
Dette vil jo utvide deres marked til å innbefatte flere lokasjoner, og kan gi deg en saftig prisreduksjon.

Om ikke gratis. ;) Det er gull vært for tilbyder at de har lokale språkpakker.
 

Terje.S

New Member
Jeg ville ikke anbefalt å engasjere frilansere for å lage eller forandre på scripten fra andre land enn norge, sverige eller danmark. Det kan fort avdekkes kulturelle forskjeller som bremser på arbeidet. Uansett om man (og da tenker jeg på en som ikke er en programmerer) kjøper koden eller bestiller for å lage den fra bunnen av, er man nødt til å ha en co-founder ved siden av, som har nødvendig kompetanse.
 
Topp