Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva koster det sånn cirka å leie et kontor?

Bakgrunn: I løpet av sommeren kommer vi (= jeg, samboer og to dvergpapegøyer) til å flytte sørover og bosette oss i eller like utenfor Oslo. Og vi er noe usikre på hvor mange rom vi egentlig trenger, basert blant annet på en usikkerhet om hvorvidt det lønner seg for meg å ha et hjemmekontor eller ikke.

Ettersom slike priser aldri står i eiendomsannonsene, drister jeg meg til å spørre noen av dere med erfaring: Hva betaler man egentlig i leie for et lite kontor (8-10 m2 holder i massevis) i Osloområdet (i praksis mener jeg Oslo eller Ski) nå for tiden? Er slikt ganske billig, eller vil det lønne seg å heller gå for en fireroms leilighet i stedet for en treroms?
 

KristianM

Medlem
Ta deg en runde på finn.no, og du finner kontorer nede i 900,- mnd. (Kun rom).

Eller rundt 1500,- ferdig møblert (inkl. internett).
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Høres ut som om alt du trenger en et skrivebord, så da bør du kanskje heller vurdere et kontorfellesskap? Da får du jo også en rekke andre frynser med på kjøpet.

Ellers så oppgir Lokaler til leie og salg - ne.no ofte prisene på kontorer til leie (denne nettsiden er forresten flott for sitt bruk og har fått alt for lite oppmerksomhet). Her f.eks:

Rom 503, ca 19,5 kvm - kr 3.200/mnd Ledig fra 1.03.2010
Er jo ikke så ille pris for kontor midt i Oslo S. Finner enda billigere utenfor sentrum også..
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Høres ut som om alt du trenger en et skrivebord, så da bør du kanskje heller vurdere et kontorfellesskap? Da får du jo også en rekke andre frynser med på kjøpet.

Ellers så oppgir Lokaler til leie og salg - ne.no ofte prisene på kontorer til leie (denne nettsiden er forresten flott for sitt bruk og har fått alt for lite oppmerksomhet). Her f.eks:

Rom 503, ca 19,5 kvm - kr 3.200/mnd Ledig fra 1.03.2010
Er jo ikke så ille pris for kontor midt i Oslo S. Finner enda billigere utenfor sentrum også..

YES! Endelig en som klarte å linke! Men, prisen er som sagt større en det de andre påstår det er mulig å få det til.....
 

Fredrik

Medlem
Jo altså jeg var selv på utkikk etter nytt kontor for noen måneder tilbake. Etter svært mye søking fant jeg flere som kostet mellom 1-3 tusen. Nå endte jeg opp med et til 20 000.- men uansett finnes det flere der ute. Mange ligger ikke ute med pris og her må man selvfølgelig ringe / maile for å få vite det.

Etter å ha sett gjennom finn så fant jeg disse rent umiddelbart: FINN Næringsmarked

FINN Næringsmarked

FINN Næringsmarked
 
Topp