Hva med å lage en Kickback-konkurrent?

Alligator

Medlem
Mye klaging over Kickback her inne. Og det skjønner jeg veldig godt.

Men hvor vanskelig kan det være å lage en konkurrent - samme konsept men med garanti ala "vi betaler Kickback's rabatt +1%" ???

Jeg er ikke så dreven i web design at jeg kan gjøre dette selv, men kult om noen av dere kan. I beste fall gjør du god butikk. I verste fall får TD's pipe en annen lyd og denne sk*ten blir forbudt. Det tjener vi alle på! Du blir min helt!!! :D

picxx

WF 09
Det finnes allerede konkurrenter i søkk og kav, så den som sitter med den formeningen at det kun er kickback som "spiser opp" cookiene dine tar nok veldig feil.

Alligator

Medlem
Takk for svar. Jeg kjenner ikke så godt til disse tingene, men fikk inntrykk fra forumet her at Kickback ar et nytt og "alt-ødeleggende" konsept...

picxx

WF 09
er det så mange andre norske da picxx? husker det var en til, som tilogmed så ut til å driftes av kickback, men ... utenom dem?

Tenker du på konseptet med cashbacksider er det en god del, med pointshop.no som antakelig den største norske.
Er det toolbaren du tenker på kommer det nye sprettende opp etterhvert, med myshoppinggenie og en annen (husker ikke navnet) som var annonsør hos euroads for ikke så lenge siden.
De to siste eksemplene kjører kun toolbarmetoden dog, uten noe særlig vekt på noe community/nettside rundt det hele.

Topp