Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva og hvordan bokmerker du SB?

Hupsey

Medlem
Jeg har en engelsk nettside jeg har prøver å få markedsført, og ser det er utallige "sosiale" sider man kan bruke til soscial bookmarking for markedsføring og SEO.
Har brukt socialadr, og har nå nettop satt opp onlywire til å sende poster til ca 40 sider.
Har hørt at man skal holde seg under 50 nye linker per dag for å ikke bli flagget som søkemotor-spam i Google..
Jeg bruker gratisversjonen til onlywire, og den ser teknisk ut til å funke bra.(men får ikke noe særs trafikk fra bokmerkingen..)
Når det gjelder automatisk utsending til mange sider er det delte meninger av effekten på mange av de amerikanske forumene. Noen mener også at det kan gi negativ effekt..
Jeg lurte på om noen her hadde erfaring med med posting til mange SB sider.
Hvor mange sider poster du til om gangen?
Hvilket program poster du gjennom?
Hva bokmerker du, bare poster, eller hoved siden også?
Bokmerker du andre profiler du har,forumposter,youtube videoer og liknende?(burde faktisk ha bokmerket noen poster her på WF, siden søkefuksjonen er så dårlig..:))
Hvor mange poster til andre sider poster du mellom de du poster til egen side?(for å ungå å bli utestengt for egenpromotering)
Får du noe trafikk fra SB?
 
Sist redigert:

Hupsey

Medlem
Ok, for å spørre på en annen måte da, har sosial bokmerking forsatt effekt?
Er det noen som har erfaringer med SEO effekter etter SB?
Jeg har en mistanke om at effekten har blitt mindre en den har vært..
 

Web2000

Medlem
Noe særlig SEO effekt har vel SB aldri hatt spør du meg. Ihvertfall ikke når det kommer til nisjer med stor konkurranse. Du kan sikkert få litt SEO effekt at det på nisjer uten konkurranse men hvis du hadde brukt tiden på andre SEO metoder så ville du nok fått bedre effekt uansett. SB kan jo uansett skape litt trafikk til siden selv om den store SEO effekten uteblir så derfor kan vi jo argumentere for at SB ennå kan være litt nyttig.
 

tyr897

Medlem
Den aller beste bruken av social bookmarking er hvis du skriver en skikkelig post (eller for den saks skyld link-bait) som blir stemt opp (kanskje med litt hjelp?). Da kan du få en fin snøball-effekt med innlenker.
 

picxx

Well-Known Member
Har 5 kontoer hos socialadr.
Bruker 2 min. på det daglig.
Får holde.
 
Topp