Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skjedde i overgår?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva skjedde på internett i overgår? Jeg hadde en global trafikkøkning på 30% på ALLE nettstedene mine, i gjennomsnitt. Ikke en eneste en av dem lå under 20% trafikkøkning i overgår.

Var det noe slags internett-dag i overgår? Jeg har aldri sett så stor økning. All trafikk var tilbake på normalt igjen i går..
 

sKrud

Meget sliten student
humm..la ikke merke til noe spesielt.. Men har ca. 30% mer trafikk på sidene mine på mandager generelt da.. Folk kjeder vell seg på jobb, er hard å komme igang igjen etter en hard helg..;)

-morten
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Er vel mer vanlig å si "overgår", om du prøvde det på en liten sleip rettigher her, daddy'o.
Jeg ble bare fascinert over å se det ordet bli brukt på den måten. "Overgår" er jo presensformen av verbet "å overgå", jfr bokmålsordboka:

overgå
1 nå høyere enn, gå forbi han overgikk alle i dyktighet / o- seg selv være bedre, dyktigere enn før / overstige resultatet overgikk all forventning
2 ramme, hende en stor ulykke har o-tt oss

Bruk ordet "forgårs", du:

forgårs subst (av I *for- og gen. av *går) i f- dagen før i går
 

Knut

Medlem
Synes hele uken har vært ganske bra på mine sider. Ligger godt over snittet alle dager.

Forresten så sier jeg også "overigår" om dagen før igår. Sier også i overimorgen om dagen etter imorgen.
Men no si mø nå så mykje rart uppi Vallers mæ. :)
 
Topp