Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skjedde med Firefox?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå klarte jeg jommen meg akkurat og rote til Firefox skikkelig her altså. Jeg satt da faktisk online på en nettside, og kom jo beklageligvis til og høyreklikke på ett bilde som befant seg her. (Det var ved ett uhell at jeg klikket frem menyen slik.)

Plutselig forsvinner absolutt alle bilder på akkurat den siden av nettstedet jeg befant meg på. Jeg kom nemlig til og klikke ett eller annet valg i menyen som kom frem, men hva jeg klikket det aner jeg ikke. Dette var fremsiden av nettstedet, så det ble litt dumt. :(

Har dere noen idé på hva i alle dager jeg kan ha kommet til og klikke på i menyen,? eventuelt en løsning på hvordan jeg får bildene på plass igjen? :)
 

Ståle

Medlem
Du har nok klikket på "blokker bilder fra nettsted".

Du kan fikse dette ved å gjøre følgende:
Verktøy -> Innstillinger -> Innhold
Der står det på andre linje "last inn bilder automatisk". Til høyre der står det en knapp med "unntak". Klikker du på den regner jeg med den aktuelle siden dukker opp, da er det bare å markere den, og klikk på fjern nettsted. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du har nok klikket på "blokker bilder fra nettsted".

Du kan fikse dette ved å gjøre følgende:
Verktøy -> Innstillinger -> Innhold
Der står det på andre linje "last inn bilder automatisk". Til høyre der står det en knapp med "unntak". Klikker du på den regner jeg med den aktuelle siden dukker opp, da er det bare å markere den, og klikk på fjern nettsted. :)

Takk skal du ha. Ryktepoeng gitt.! Godt nyttår. :)

Firefox er en møkka nettleser jeg faktisk vurderer å blokkere for visning av mine nettsider.

Ok? Kan du ikke bare gjøre det da?
 

Bjørnar

Gründer
det finnes vel ingen 100% sikre metoder for dette, da nettlesere kan settes til å identifisere seg som hvilken nettleser som helst, og da er hele poenget borte.
 

Bjørnar

Gründer
Opera gjorde det blant annet by default opp til nylig (1 eller to år siden?), Opera Identifiserte seg som Explorer.

Og hvis du snakker om "vanlige" surfere, har vel de ikke veldig ofte adblock heller? I alle fall langt fra alle ;)
 
Topp