Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva stemte du ved valget?

Hva stemte du ved valget?

  • A

    Stemmer: 1 4,5%
  • SV

    Stemmer: 1 4,5%
  • RV

    Stemmer: 0 0,0%
  • SP

    Stemmer: 0 0,0%
  • KRF

    Stemmer: 0 0,0%
  • V

    Stemmer: 4 18,2%
  • H

    Stemmer: 7 31,8%
  • FRP

    Stemmer: 7 31,8%
  • ANDRE

    Stemmer: 2 9,1%

  • Totalt antall stemmer
    22

tyr897

Medlem
Tja. Jeg gikk for Høyre i kommunevalget, og RV i fylkesvalget.
La de rød idealistene prøve seg der de ikke kan gjøre noe skade ;)
 

Keanu

Geek
Høyre i kommunevalget, da Venstre ikke stiller liste i min hjemkommune. Venstre på fylkestingvalget.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Dere som ikke stemte, hva med å krysse av på de dere ville ha stemt. Bare morsomt å se hvliken retning brukerne av forumet har :)
Nå er det 13-2 til de borgerlige :(
God idé:

[x] ville ikke stemt på noen.

Jeg har faktisk ikke stemt siden 1987. Politikerne kan ikke gjøre noe som helst for meg, bortsett fra å gjøre livet mitt surt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Norge er jo forsåvidt et flott land å bo i. Eneste kjipe er at at det ikke alltid er like lett å være grunder her, men det er jo bare å opprette firma i utlandet eller flytte utenlands selv (Jeg er snart på 2 av 2).

Men jeg synes nå allikevel at Norge er et flott land, selv om vi tar på oss for mye ansvar og kanskje fremstår som litt pinglete utenfra.
 

Tonny Kluften

Administrator
Flott land er vel mildt sagt. Det som er bygd opp her etter krigen er helt enestående i verden. Jeg har reist i veldig mange land pga jobb og kommet litt innpå folk der. Bedre land en norge har jeg ikke funnet. Nå snakker jeg om materielle ting, ikke om mellommenneskelige saker, det blir en annen sak, der er ikke norge best.
 

Niclas

New Member
Hjemmesatt selvfølgelig. Statlig omfordeling av godene er kvalmt, verdiene tilhører skaperen.

Hadde stemt liberalistisk/kapitalistisk om det fantes en liste for det i mitt fylke.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hjemmesatt selvfølgelig. Statlig omfordeling av godene er kvalmt, verdiene tilhører skaperen.

Hadde stemt liberalistisk/kapitalistisk om det fantes en liste for det i mitt fylke.

Blir nysgjerrig. Er ikke frp liberalistisk nok? Hva med skoler og sykehus, bibliotek, veier, forskning på psykisk helse og sånn. Hvordan ordner kapitalismen det ? Kan vi ikke risikere at det blir som i USA hvor en del mennesker dør fordi de ikke har penger til det ene aller andre?
 

Niclas

New Member
Nei, FrP er ikke "liberalistisk nok", partiet sies å være liberalistisk, men partiet har aldri tatt et oppgjør med sosialdemokratiet.

Skoler, sykehus, bibliotek etc. løses i markedet slik som alle andre tjenester. Ikke noe hokus pokus akkurat.

Jeg forstår ikke hva USA har med dette å gjøre, da USA er et godt stykke fra liberalistisk. Men utgangspunktet var godt:

Liv, frihet og søken etter lykke.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Vi "utlendinger" får vel ikke stemme ved kommune-/fylkestingvalg, så det ble ikke noe stemming på meg til dette valget.
Tror nok det er flere land som er like god eller bedre enn Norge - alt spørs vel på livssituasjon!?!
Jeg har det flott i Danmark i alle fall......
 
Topp