Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva vil du lese om i WF bloggen?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Som tittelen sier, hva vil du lese om i WF bloggen?

Kom gjerne med noen konkrete ting du vil skal diskuteres i bloggen. Eventuelt fortell meg mer om hvilke omraader du kunne tenke deg aa leser mer om. Ser ikke helt poenget med aa skrive ting som er skrevet tusen ganger foer, saa vil gjerne ha noen tips paa hva folk vil lese om.

Noen ting jeg har planlagt aa skrive om:

  • Outsourcing av arbeid
  • Planleggingsprosessen for webutvikling
  • Webanalyse
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
suksess-historier er alltid kjekt å lese om :)

Folk som driver med web som har gjort det bra. Historie, intervju etc
 

picxx

Well-Known Member
Tester har sikkert vært kjekt.(Om noen hadde hatt tid, og mulighet)
Tester av programmer, cms etc. som brukes i webutvikling, og som kan forbedre både tid og inntjening.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Intervjuer har jeg allerede tenkt paa. Hvem kunne dere tenke dere intervjuer av og hva kunne dere tenke dere aa vite mer om fra intervjuet?

Tester av programmer, CMS og slikt maa jeg nok overlate til andre aa gjoere! Ikke helt noe jeg gidder ta paa meg iallefall :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hvem? hmmm, kan vell starte med medlemmer her på forumet.

- Hvem er de
- Når startet de
- Hva startet de med
- Hvor langt er de kommet nå
- Annbefalte Tips&Triks
- etc
 
Mye bra nevnt allerede, som outsourcing, intervjuer etc.

  • Skriv om forskjellige CMS og nettbutikkløsninger, som nevnt allerede. Men hva med både de som er gratis og de som koster penger? Kan være vel så interessant å lese om noe som koster penger, men blir kanskje vanskeligere å "teste" det - men kan jo være mulig å ta kontakt med utgiver og høre om det finnes en demoversjon eller liknende.
  • Søkemotoroptimalisering, som det vel står noe om allerede og som du kan godt. Alltid kjekt med nye artikler angående dette. Kanskje ta for seg spesifikke ting i nyhetsbildet (om det er noe) og liknende.
  • Teste også andre typer produkter og programmer som kanskje ikke er så mye "i vinden" som diverse CRM, regnskapsprogrammer osv.
  • Tutorials (om et eller annet) er alltid en slager...
  • Først og fremst hyppigere artikler en nå i dag, for det som er der er jo bra :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Testing av produkter er uaktuelt for min del. Jeg blogger for lære meg ting bedre (det blir litt som å skrive notater på skolen). Produkttesting av drøssevis av forskjellige CMSer er ikke noe jeg er så grufult interessert i..

Men derimot om noen andre her kunne tenke seg å skrive litt på WF bloggen om de temaene er det jo selvfølgelig en mulighet!
 
Topp