Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva ville du solgt?

jeffdonk

Medlem
Om du hadde 20-50k liggende som du ville investere i et varelager, som så skulle selges på nett, hvilken type produkt hadde du gått for?
Skeptisk til om noen vil svare, men følte det var verdt et spm :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg ville leid meg inn en copywriter (eller en programmerer), fått laget en uvanlig bra e-bok (eller program), fått en webmaster til å sette opp en pang landingsside som var seo'd med integrert affiliateprogram og(hvis mere penger igjen) fått en markedsfører til å brande dette produktet.

Det hadde vært et veldig greit utgangspunkt for potensielt veldig bra inntjening og også videre jobbing på nett for min del.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg kjøpte faktisk ved for et beløp i det området i vinter som jeg solgte unna på 2 uker :) Men om jeg skulle investere i noe jeg har peiling på? Kanskje dykkeutstyr hadde vært noe, uten at jeg har sjekket markedet for det her og nå!
 

kongen

kongemedlem
Kjøpt masse flasker og fylt dem med vann. Fått en designer til å lage en eksklusiv etikett, klistret etikettene på flaskene, for deretter solgt flaskene med vann til overpris.
 

Kassimaja

Geocacher
Det finnes mange produkter allerede til salgs i Norge der butikken har mellom 5 og 10 ganger fortjeneste i forhold til innkjøpspris. Let litt og jeg er sikker på at du kan finne deg en fin liten nisje som ikke er utnyttet godt nok på nettet.
 

jeffdonk

Medlem
en ting jeg ser sålangt er at det meste av dippedutter (dvs, alt fra data kabler til batterier) stort sett er ekstremt overprisa. Finnes noen rimelig leverandører, men ser også ofte at mannen i gata stort sett gir f om han betaler 79 eller 149 for et produkt.
 

Kassimaja

Geocacher
en ting jeg ser sålangt er at det meste av dippedutter (dvs, alt fra data kabler til batterier) stort sett er ekstremt overprisa. Finnes noen rimelig leverandører, men ser også ofte at mannen i gata stort sett gir f om han betaler 79 eller 149 for et produkt.

Jeg fikk et batteri posten i dag. Betalte ca 80 kr. for det i østen inkludert frakt frakt. Norske nettbutikker selger det samme batteriet for over 500 kroner.
 

Jeanette

Multitasker
Noe som er lett å sende med Posten Norge AS - dvs lav vekt og volum i forhold til pris. De er... litt lite snille, sånn sett, så mye av fortjenesten forsvinner fort ut i frakt om man ikke passer på.
 
Topp