Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem burde jeg gi jobben å lage ny firma nettsted til.

Matarazzi

New Member
Hei Folkens!!!

Jeg vurderer hvem jeg burde hyre for å oppdatere nettstedet for familiebedriften. Jeg har valget mellom å bruke

1. en kar jeg har god kontakt med (er rumensk, men er halvparten av tiden i nærheten av firmaets tilholdssted)
2. finne folk på nett (99designs og rentacoder o.l.)
3. finne noen andre til å gjøre det. Dvs norske eller kinesiske firma (jeg bor i Beijing).


Jobben går i hovedsak ut på å lage nytt design av websiten, programmere en cms basert-side og søkeoptimalisere hele greia.

Siden vil inneholde:
-en flash
-en webshop som ikke vil taes i bruk med en gang.
-En innlogging som vil gi tilgang på netthandel og filer som er tilknyttet kunden (vil derfor være knyttet opp mot en database, der alle filene ligger).
(sidespørsmål; vil dette være trygt mtp hacking? forsvaret er også en kunde).
-nyheter som flere kan legge inn, men som en annen person må godkjenne før nyhetene havner på siden (må legges inn som en funkson i cms-en).

Jeg har skrevet alt av funksjoner og krav til design på engelsk i et dokument allerede. Utseende/innhold til sidene har jeg allerede tegnet inn i PS for å gjøre det enklere for programmereren/designeren.

Rumeneren krever 4000 EURO for dette. I tillegg vil han designe flere forslag til ny logo og nye visittkort. Dette vil jeg ikke kreve om jeg bruker andre designere, da jeg har oppdaget 99design.com.

Noen som vet hva dette vil koste ca hos norske webdesignere/programmerere? Og er det noen som har forslag på gode webdesignere/programmerere i Norge?
Noen som har innvendinger om hva som er billigst og/eller smartest å bruke av disse tre alternativene? Er rumenerens pris billig?


Håper på svar.
Matarazzi


(Sorry at posten havnet under feil kategori:/)
 
Sist redigert:

quicktech

Medlem
Hei!

Jeg kan helt sikkert også gi et godt tilbud på dette, basert på produksjon i lavkostland og Norsk prosjektledelse (meg). Så send meg gjerne dokumentasjon på mb@hawkbay.net så lover jeg raskt svar.

Og selv om jeg ikke liker konkurranse er det vel også rettferdig av meg å anbefale at du legger inn et eget innlegg om dette under "Jobbmarked" forumet. Da får du feedback fra mange dyktige mennesker på dette forumet som er sultne på oppdrag som dette. ;)
 

GauNodac

Medlem
Jeg vil helst anbefale deg at du faktisk finner noen du kan møte og ha en dialog med. Personlig syntes jeg det med oppfølging mellom utvikler og kunde er viktig slik at utvikleren faktisk lager det kunden vil ha. Jo bedre kommunikasjon jo mindre avvik.

Rumeren virker som et godt alternativ og prisen er grei. Som allerede påpekt bare hvis du vet han gjør en skikkelig jobb.
 
Topp