Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hverdagsmat.com

Miriel

Medlem
Jeg holder på å lage en ny blogg/nettside som handler om mat og matlaging.
Hverdagsmat.com
Blir glad for tilbakemeldinger av alle slag :)

Jeg vet at mange kanskje synes at den er veldig grå, men det var det eneste themet jeg fant som jeg syntes var "rent" nok. Resten ble så bråkete med mange farger osv.

I tillegg vet jeg at headeren min er veldig kjedelig - og jeg har tenkt å endre på den. Problemet er at jeg ikke er så kreativ av meg og ikke har jeg råd til å betale noen for en ordentlig logo heller - så det får vente en liten stund :)

Ellers vil jeg gjerne vite hva dere synes, noen råd og tips? Tror dere bloggen er levedyktig?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det var ikke så mye å ta utgangspunkt i foreløpig, men mat er noe som alltid engasjerer. Og, det er her du får utfordringen! Skape et engasjement!

En ren oppskriftsside blir nok vanskelig å vinne frem med slik du har lagt det opp nå. Men, jeg ønsker deg lykke til :)
 

picxx

Well-Known Member
Som Msites sier vil du ha stor konkurranse om du legger opp siden som en ren oppskriftsside. Om du derimot hadde satset på en nyhetsdel som hadde dekket forsiden, kanskje med "ukens video" eller "månedens video" og lagt inn selve oppskriftene som en egen seksjon på siden ville jeg nok tro den etterhvert hadde fenget folk mere.
 

Miriel

Medlem
Tusen takk for tilbakemeldingene - jeg setter pris på alle slags tilbakemeldinger :)
Det med innholdet jobber jeg med - satser på at det kommer mer etterhvert :) Håper også på at leserene tar oppfordringen og bidrar litt.
Har også tenkt å få med noen gjestebloggere etterhvert som også kan legge inn innlegg.

Kanskje ikke så mye å skryte av - men jeg ser at siden ligger på andre plass under "Mat og Drikke" på Ratix.no nå :)

Takk for tilbakemeldingen ang innholdet picxx :) Jeg har planer om å ha litt mer info enn bare oppskrifter. Skrive litt om næringsinnhold - diverse "matnyheter" som kommer i nyhetsbildet, menyplanlegging osv.
Hvaslags videoer tenker du på? Er ikke så god til å filme selv - men det er kanskje noen på Youtube jeg kan finne?
 
Sist redigert av en moderator:

Fredrik

Medlem
Det ville faktisk vært litt kult. En video blogg med mye sjarm istedet for profesjonalitet. Hvor mange bloggere bruker video? Omtrent ingen. Ville vært dødsfett dersom feks Peter brukte video i agurkposten.

Sender herved en utfordring til Peter: Lag noen kule videoer med Nord-Norsk banning der du harselerer med alt og alle samt tributes til de som fortjener det.
 

Miriel

Medlem
Når vi snakker om sola så skinner den - er det ikke det ordtaket sier da? ;)

Iallefall i ettermiddag fikk jeg en henvendelse fra ei dame som hadde en oppskrift på lur - i tillegg hadde hun filmet fremgangsmåten :)
Hun prater riktignok svensk på filmen - men alikevel hjelper det jo på.

Ta en titt her:

Hverdagsmat.com Oppskrifter Snacks Sandwich-is
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg forsøkte og spille av denne videoen med samme bredde som du bruker i designet på bloggen din. 605px, med en høyde på 500px, og syns det var MYE mer behagelig og se gjennom videoen med en slik oppløsning.. Kanskje du skulle ha forsøkt, for deretter og se hvordan du liker det? :)
 
Topp