Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hvilke affiliate nettverk er best?

Frida

New Member
Hei,

Mitt navn er Frida Elise Maurveg og jeg har min egen nettside og blogg på Maurveg hvor jeg ønsker å komme i gang med affiliate marketing!

Jeg driver å blogger mye om musikk, sang og konkurranser. Tenker eksempelvis mitt neste innlegg om Karaoke kunne have en seksjon med «karaoke maskin» hvor jeg lenker til et sted å kjøpe denne.

Men hvilke affiliate nettverk er best? – og som tilbyr eksempelvis ovenstående?
 

ronorio

Active Member
Det finnes veldig mange nettverk å velge mellom, men det er vanskelig å si hva som er "best" da dette er litt individuelt og basert på hvordan du ønsker å selge produktene.

Jeg kjenner ikke til nisjen du søker, men det jeg vet er at Tradedoubler bla. har/hadde cdon.no som partner. Anbefaler å gjøre litt research på Google om affiliate marketing før du går i gang - og kartlegg hvem som tilbyr produkter innen sjangeren din.
 

Pedro12

New Member
Hvilke er de største i Norge i forhold til webshops? Vi ønsker at oprette os på et affiliate-netværk med vores webshop, men det er svært at finde ud af, hvem der er de bedste til dette.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvilke er de største i Norge i forhold til webshops? Vi ønsker at oprette os på et affiliate-netværk med vores webshop, men det er svært at finde ud af, hvem der er de bedste til dette.

Ut fra antall "webshopannonsører" vil jeg vel tro at Tradetracker og Adtraction er gode alternativ. Kommer vel litt an på nisjen.
 
Topp