Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke affiliatenettverk bruker du?

ronorio

Active Member
Jeg har vært borte i bla. Adtraction, Adsense, Impact, Amazon etc. Hvilke som anbefales kommer veldig an på hvordan du tenker å markedsføre de, hva innhold har du på nettsider osv.

Fortell litt mer hva du ser etter, hva du kan tenke deg, så er det lettere å anbefale noe mer spesifikt.
 

Marius_J

Social Engineer
Jeg bruker adtraction , adservice , netboosteraffiliate , tradetracker.
Alle disse nettverkene syntes jeg er greie :)
 

jaswane

Member
Jeg bruker en drøss.. spørs om sidene er norske eller engelske. På sider i USA går det stort sett i Amazon Associates (som egentlig ikke er et nettverk, men et affiliatprogram). Har prøver Shareasale, CJ og diverse andre uten spesielt hell. I Norge bruker jeg Adrecord, Adtraction, Tradedoubler, Tradetracker, Awin og Partnerads. Bruker også noen produktspesifikke som DJI sitt eget affiliate program, men det er jo ikke et nettverk.

Her er vel de mest vanlige: https://www.minegensjef.no/norske-affiliate-programmer/

Tar gjerne imot tips om andre norske nettverk... eller norske egne affiliate programmer.
 

jaswane

Member
Oppdatering. I tillegg til Adrecord, Adtraction, Tradedoubler, Tradetracker, Awin og Partnerads nevnt over bruker jeg nå også Adservice, AdsNinja og Performission/Target Circle som også har norske affiliate programmer.

Det er tre nettverk som er litt vanskeligere å få innpass hos som mange av de andre og jeg måtte gjennom både mailutveksling og telefonsamtaler for å få til noen av dem.
 
Topp