Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke webdesign-sider anbefaler du?

Mandel

New Member
Hei!
Jeg skal lage/ha laget en side til internettbutikken min.
Har dere noen gode sider å anbefale?
Hvilken pris må man regne med?
Andre tips?

Håper å få mange svar :)
 

picxx

Well-Known Member
Som peter skriver, ta en titt på mystore.no som er en fin plass å starte en nettbutikk.
Skal du ha noe eget, spesialdesignet, oppsatt på egen server kan du nok begynne på rundt 20.000 og opp.
Har hørt fra folk som har kjøpt kun design og fått det implentert i en standard oscommerce, og de har betalt 4-6000 for dette ... da skal det sies at designet i seg selv ikke var spesialtilpasset butikken, men ett man kunne velge i utav en portfolio til firmaet.
 

picxx

Well-Known Member
Da ville det vært veldig greit å vite hvilket cms han har brukt, evt. om det er noe som er selvkodet. Finnes jo mange som er spesialister på forskjellige cms, men f.eks. ikke klarer å porte designet til et annet cms.
 

Mandel

New Member
Takk for svar! Ble kanskje litt knapt med informasjon, ja. Det er en helt ny internettbutikk. Og dette er et nytt felt for meg også, så har mye å sette meg inn i. Og tar veldig gjerne i mot alt slags tips ;)

Da ville det vært veldig greit å vite hvilket cms han har brukt, evt. om det er noe som er selvkodet. Finnes jo mange som er spesialister på forskjellige cms, men f.eks. ikke klarer å porte designet til et annet cms.

Tar veldig gjerne i mot tips og råd om valg av cms også! :)
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Forstår det som at Mandel ønsker ny design på en eksisterende nettbutikk.
Du bør klare det til under 20.000. Kun design.

Jaha ?

Spørsmålet er ikke mulig å besvare utfra den informasjon som er gitt, men man kan få dette fra kr 0,- i etablering. Som Peter Andre sider KAN prisen fort til millioner hvis du ønsker det:)


Noen faktorer som spiller inn på prisen

- Kompleksitet i designet
- CMS
- Innholder designet elementer som ikke støttes av CMS'et, må disse lages?
- Hvem er leverandør ? 13 åring eller firma med 1000 ansatte ?

Med vennlig hilsen

Yngve Larsen
Mystore.no
Tlf: 21 98 24 74
Skype: ylarsen
 

zapotek

Medlem
Føler at du enda ikke har svart på hva du skal ha. Er det en ny nettbutikkløsning eller en nettside / blogg som omhandler den nettbutikken du allerede har?
 
Topp