Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken annonsetype/størrelse er dette?

gutt1

New Member


LINK: viralomania.com/hunder-og-barn/

Størrelsen er 590 x 100

Men jeg finner ingen annonser som er så store og fine som denne.

Noen som har peil?
 

NilsF

Medlem
I sidekilden er annonsen nevnt som responsiv:

<header><h1 class="title single-title">Hunden er stor nok til å spise opp barnet. Men kjærligheten mellom disse er helt fantastisk å se på.</h1> </header><div class="post-single-content box mark-links"><div class="wpInsert wpInsertInPostAd wpInsertAbove" style="margin: 5px; padding: 0px;"><p style="text-align: center;"><style>.responsiv-under-overskrift{width:300px;height:250px}@media(min-width: 500px){.responsiv-under-overskrift{width:300px;height:250px}}@media(min-width: 800px){.responsiv-under-overskrift{width:580px;height:100px}}</style><script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <ins class="adsbygoogle responsiv-under-overskrift" style="display:inline-block" data-ad-client="ca-pub-1245263714642851" data-ad-slot="7090944003"></ins><script>(adsbygoogle=window.adsbygoogle||[]).push({});</script></p></div><p>Hunden er menneskets beste venn, sies det. Disse bildene gjør meg overbevist om at det er sant. Hjertet mitt smelter når jeg ser på disse barna sammen med hundene.</p><p><a

PS! Tekst "Hunden er stor nok..." osv. i trådstarters bilde, er ikke en del av annonsen.
 

gutt1

New Member
Jeg bruker samme tema til min blogg, men jeg får ikke responsiv annonsen så stor..... Enda jeg bruker den størte skriften som er mulg.........................!
 
Topp