Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken hosting leverandør bruker folk i 2020?

xdex

Medlem
Hei alle sammen,

Jeg er nyskjerrig på hvilken hosting-leverandør dere bruker i slutten av 2020? De fleste vil sikkert rope ut ProISP, eller Domeneshop, men hva med dere andre?

Personlig har jeg nesten flyttet alt over til vultr.com, og er super fornøyd, selv om serevern står i Amsterdam. Hastigheten, og alle mulighetene gjør nettsidene super-raske for en svært lav kostnad. Har også noen sider på digitalocean, men er så fornøyd med vultr at noen sider er flyttet vekk fra DO til Vultr.

Hva bruker dere?

ProTip Dersom dere ikke er super tekniske og har peiling på serverteknologi som ofte er nødvendig for å bruke AWS, Google Cloud, vultr etc kan jeg anbefale Cloudways.com.

Cloudways.com tilbyr 24/7 support (noe vi aldri kan få fra en norsk leverandør, dessverre). Du betaler litt mer for å bruke cloudways, men dette er virkelig anbefalt om man ønsker å prøve seg på noe annet enn din nåværende leverandør.

Cloudways har også 3 dager gratis prøveperiode. Du kan slenge opp siden din nåværende nettside og teste ut hastigheten etc. før du lander på en tjeneste.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg bruker Versio i Nederland (DA reseller), Scaleway i Frankrike/Nederland (VPS), Terrahost i Sandefjord (VPS), ServeTheWorld i Oslo (hosting), One.com (hosting) og ProIsp (VPS). Samt gammelt vas på Domeneshop.
Sikter på å flytte bort det meste fra Scaleway og alt fra DS.

Skulle helst flytte bort fra VPSene da det følger med for mye ansvar.
 

ronorio

Active Member
Jeg bruker flere leverandører, men de viktigste nettstedene mine er hos Kinsta. Kinsta leverer administrert WordPress hosting basert på LXC/kontainere (Google Cloud)

For mindre nettsted bruker jeg SiteGround, Pro ISP og Host1.

VPS er greit om du har tid og kompetanse å administrere din egen server. Har gode erfaringer med AWS, Google Cloud, Digital Ocean, Vultr, Hetzner, Deploy, OVH og Leaseweb m.m.
 
Sist redigert:
Topp